۱۳۸۸/۱۰/۰۵

چماقداران حكومتي به بیت امام حمله کردند

چماقداران ولايت به بیت امام حمله کردند


. بیش از پنجاه نفر از گروهک فشار مجهز به بيسيم ، زنجیر و باتوم و گاز فلفل ، اشك آور ، شوكر و چماق و قمه به حسینیه جماران حمله ور شدند.

در حالیکه امشب سید محد خاتمی در حسینیه جماران , بیت امام خمینی (ره) در حال سخنرانی بود و جمعیت زیادی در این حسینیه حاضر بودند اعضای گروهک فشار در شب عاشورای حسینی با فریادهای حیدر حیدر , ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار با منتصب کردن خود به ولایت فقیه به بیت امام خمینی حمله کردند.

آنها با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم موجب نیمه تمام ماندن سخنرانی رئیس جمهورسابق کشورمان شدند.

گفتنی است این حرکت گروهک فشار كه خود را منتسب به رهبري ميدانستند در شب عاشورا حسینی در حضور اعضای بیت امام راحل، شباهت کاملی با اخلاق و منش یزیدیان داشت که با ادعای دفاع از اسلام و ولایت به مردم بی سلاح، عزادار و با تقوا حمله کردند.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

امروز ایران قدرتمند و انقلابی مورد هجوم همه خائنین به انقلاب بزرگترین انقلاب معاصر است و همه دشمنان قسم خورده این انقلاب از صهیونیستهای خونخوار گرفته تا امریکایی که دستش تا مرفق به خون همه انقلابیون جهان آلوده است و تا روباه پیر و جنایتکار انگلیس دست در دست هم با همه قدرت از خائنین به انقلاب به نام جنبش سبز حمایت می کنند و همه رسانه های صهیونیستی در خدمت آنهاست اما ما با تمام قوا ایستاده ایم ما تجربه ای به اندازه تاریخ داریم ما همه مکرها و خیانتها و جنایتهای نها را می شناسیم پس ایستاده ایم و به یاری خدا مکر آنها را بی اثر و نابودشان خواهیم کرد ما فرزندان حنین و خیبریم ما فرزندان عاشوراییم از شهادت باکی نداریم بازهم سر خصم را با قدرت به تاق خواهیم کوبید . یا زهرا یا زهرا یا زهرا ما فرزندان توایم به عشق شما و خاندان پاکتان ریشه سبز اموی را خواهیم سوزاند

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator