۱۳۸۸/۱۰/۰۴

امسال حرم امام راحل محرم ندارد!

امسال محرم حرم امام هم برنامه ندارد

. ادامه زاه سبز«ارس»: در حالی که همه ساله در چنین ایامی برنامه های ویژه تاسوعا و عاشورای حرم امام خمینی (ره) در آگهی ها و اطلاعیه های آستان مقدس حضرت امام (ره) اعلام می شد ، امسال این آستان هیچ اطلاعیه ای در این خصوص صادر نکرده و تنها با انتشار یک آگهی کوچک و بی سابقه ، از برخی محدودیت های ساختمانی خبر داده و صرفاً اعلام داشته که می تواند با هماهنگی قبلی، پذیرای حضور برخی هیات ها باشد.


به گزارش عصر ایران ، در آگهی امسال آستان حضرت امام (ره) که روز پنج شنبه (هفتم محرم) در روزنامه کیهان چاپ شده ، اثری از برگزاری مراسم رسمی و سخنرانی در حرم امام(ره) وجود ندارد و فقط اعلام شده اگر هیاتی خواست به حرم برود ، قبلاً با تلفنی که در زیر اگهی ذکر شده ، هماهنگ نماید.

تولیت آستان حضرت امام در آگهی خود ، دلیل شرایط جدید را محدودیت های ناشی از مراحل پایانی ساخت و ساز داخلی حرم امام اعلام کرده است!

سال گذشته این مراسم در ۶ شب و با سخنرانی آقایان کروبی ، علوی ، ابوترابی ، حسن روحانی ، میر باقری و سید محمد هاشمی برگزار شد .

یادآور می شود در ماه مبارک رمضان امسال نیز برای اولین بار در سال های پس از ارتحال امام(ره) مراسم شب های قدر در حرم برگزار نشد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator