۱۳۸۸/۱۰/۰۵

نیروهای گارد ضد شورش دست کم 10 تن را بازداشت کرده اند + ويدئو

نیروهای گارد ضد شورش دست کم 10 تن را بازداشت کرده اند

. ادامه راه سبز«ارس» به نقل از هرانا: مردم معترض به نتایج انتخابات که برای نشان دادن اعتراض خود روز تاسوعای حسینی را به تقویم مبارزات خود اضافه کرده بودند از نقاط مختلف تهران به سمت میدان انقلاب سرازیر شده اند.

به گزارش واحد اندیشه و بیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، حضور گسترده نیروهای گارد ضد شورش از میدان امام حسین تا میدان آزادی باعث کند شدن حرکت خودرو ها نیز شده است، مردم معترض که در حالت سکوت قصد داشتند خود را به میدان انقلاب برسانند توسط گارد ویژه در حوالی پیچ شمیران و پل چوبی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.


پسورد دانلود = iran

دستگيري عزاداران حسيني و خشم مردم از سگهاي هار حكومتي در روز تاسوعا

گزارش ها حاکی از ضرب و شتم شدید مردم دارد، حتی در این بین اتومبیل های در حال گذر از خیابان های محل تجمع نیز توسط گارد ضد شورش خسارت دیده است، پلیس با پرتاب گاز اشک آور به سمت معترضین و یورش های دست جمعی به سمت مردم سعی دارد دسته های پانصد تا هزار نفری مردم را متفرق کند که در این بین دست کم 10 تن بازداشت شده اند.
گروهای انصار و لباس شخصی با پیراهن های سیاه در نقاط مختلف از جمله حوالی دانشگاه تهران روئیت شده اند، در حال حاضر خشونت های از طرف این گروه ها گزارش نشده است.

درگیری ها و حضور مردم در سایر نقاط نظیر میدان امام حسین، پل چوبی ، میدان فردوسی ، پل حافظ ، تقاطع نواب، تقاطع فلسطین، چهار راه ولیعصر، میدان انقلاب، خیابان کارگر،بلوار کشاورز، خیابان طالقانی ادامه دارد، معترضین شعارهای خاص این روزها را سر میدهند. برخوردهای گاردهای ویژه و خصوصا نیروهای لباس شخصی با مردم معترض بسیار خشن است.

از جمله شعارهای که در اکثر نقاط شنیده شده است عبارتند از: یا حسین میر حسین ، خامنه ای یزید شد روی یزید سفید شد ، این ماه ماه خون است سید علی سرنگون است، مرگ بر دیکتاتور، یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم رو بکن

گفتنی است با آنکه قرار است امشب در هیئت های عزاداری شعارهایی علیه حکومت سر داده شود و فردا به عنوان روز اعتراض و تظاهرات بزرگ در نظر گرفته شده است مشخص نیست که حضور گسترده پلیس در امروز صبح به چه علت است.


0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator