۱۳۸۸/۱۰/۰۱

پیام تسلیت آیت الله العظمی سیستانی به مناسبت درگذشت آیت الله العظمی منتظری

پیام تسلیت آیت الله العظمی سیستانی به مناسبت درگذشت آیت الله العظمی منتظری

آیت الله العظمی سیستانی مرجع تقلید شیعیان جهان روز یكشنبه با ارسال اطلاعیه درگذشت آیت الله منتظری را به فرزند ایشان تسلیت گفت:

به گزارش آینده در متن این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جناب حجة الاسلام آقای حاج شیخ احمد منتظری دام عزه

السلام علیكم و رحمة الله و بركاته

ارتحال والد معظم فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای منتظری قدس سره را به جنابعالی و دیگر افراد خاندان محترم و به عموم علاقه مندان آن بزرگوار صمیمانه تسلیت عرض می كنم.

از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم، ولاحول ولا قوة الا بالله العلی العظیم.

3 محرم الحرام 1431
سید علی سیستانی

1 نظرات:

Anonymous گفت...

رمزگشایی سایت الف از پیام تسلیت محسن رضایی
سیاست - با اندکی دقت در پیام تسلیت دکتر محسن رضایی به مناسبت درگذشت آیت الله منتظری به نکته عجیب و جالبی دست می یابید!

سایت الف نوشت: رضایی، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را کپی کرده است و بعنوان پیام خودش منتشر کرده! البته اندکی هم در پیام ایشان دخل و تصرف کرده و جمله رهبر انقلاب درباره «امتحان دشوار و خطیر آیت الله منتظری» را حذف کرده است! خودتان مقایسه کنید:

پیام تسلیت رهبر انقلاب:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمة الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته‌اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی‌های زیادی در این راه تحمل کردند.

در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره‌ی آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه‌ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه ای

29/ آذر/ 1388

پیام تسلیت محسن رضایی:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقیه عالیقدر آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمی الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند.

ایشان مجاهدی بزرگ و فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند.

دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت . ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند.

اینجانب درگذشت ایشان را به همه ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم. محسن رضایي

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator