۱۳۸۸/۱۰/۰۲

استفاده از اوباش نام و نشان دار برای سرکوب مردم اصفهان

استفاده از اوباش نام و نشان دار برای سرکوب مردم اصفهان

. ادامه راه سبز به نقل از (جرس): درگیری نیروهای نظامی و لباس شخصی با مردم در نقاط مختلف شهر اصفهان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جرس از اصفهان، نیروهای نظامی و اتظامی برای سرکوب معترضین و ارعاب بیشتر مردم از اراذل و اوباش نام و نشان دار استفاده کرده اند.

برخی از شهروندان اصفهانی در گفتگو با خبرنگار جرس گفته اند که این افراد نه از اعضای بسیج و سپاه هستند و نه نظامی و امنیتی، بلکه همانگونه که ظاهر آنها نیز نشان می دهد جزو اراذل و اوباش محلات حاشیه شهر هستد.

هم اکنون خیابان سید بسته شده و به ماشین ها اجازه ورود به این خیابان داده نمی شود. اما در خیاباهای اطراف سرنشینان اتوموبیل ها با به صدا درآوردن بوق ماشین خود اعتراض خود را نسبت به عملکرد پلیس و نیروهای لباس شخصی و ابراز می کنند.

بنا به مشاهدات خبرنگار جرس برخورد با زنان بسیار شدیدتر گزارش شده است، که مثال این برخودها در سیزده آبان تهران رخ داد. همچنين گزارشات خبر از توقيف اتومبيل حامل آيت الله طاهري در حوالي مسجد سيد ميدهند.

از شهر نجف آباد نیز خبرهایی مبتنی بر نا آرامی گزارش شده است.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

من روز چههارشنبه مسجدسیدبودم افرادی که روبروی در مسجد ایستاده بودند از همه اقشارجامعه بودند زن مرد کودک وافراد مسن من باچشم خودم دیدم نیروهای لباس شخصی سر یک زن بچه بغل را بالا گرفتند وانقدر اسپری فلفل توی صورتش پاشیدند تابیهوش شد اتفاق دیروز باعث شد گروههای بیشتری از مردم اصفهان به ماهیت وحشی انها پی ببرند

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator