۱۳۸۸/۱۰/۰۲

دفتر آيت الله صانعي: مهاجمان هر كاري خواستند كردند، تماس با پليس بي فايده بود

دفتر آيت الله صانعي:
مهاجمان هر كاري خواستند كردند، تماس با پليس بي فايده بود


. راهپیمایی امروز قم که گفته می شود از ساعت 15 و 30 دقیقه از میدان امام خمینی به سمت بیوت آیات منتظری و صانعی برگزار خواهد شد ، مجوز رسمی ندارد.

خبرنگار عصر ایران در تماس تلفنی با رییس اداره سیاسی استانداری قم کسب اطلاع کرد که راهپیمایی امروز مجوز ندارد .

این مقام سیاسی استان قم با اشاره به اینکه راهپیمایی روز سه شنبه از سوی گروه " حزب الله قم " درخواست شده و مجوز رسمی به آن داده شده بود ، افزود : این مجوز برای تجمع در مقابل بیوت آیات منتظری و صانعی نبوده و از میدان روح الله قم به سمت صحن حرم حضرت معصومه (س) برنامه ریزی شده بود و حرکت به سمت بیوت آیات منتظری و صانعی در برنامه راهپیمایی نبوده است .

با این حال خبرنگار عصر ایران همزمان در تماسی با دفتر حضرت آیت الله صانعی از مراجع تقلید در قم کسب اطلاع کرد که در دو شب گذشته عده ای در مقابل دفتر این مرجع تقلید تجمع کرده و با سر دادن شعارهای توهین آمیز به خرد کردن شیشه های دفتر ایشان و پاره کردن پوسترها و پارچه نوشته های نصب شده در مقابل دفتر ایشان مبادرت کرده اند.

دفتر آیت الله صانعی همچنین در واکنش به سخنان رییس اداره سیاسی استان قم اظهار داشت : " به هر حال راهپیمایی دیروز هر چه که بوده باشد عده ای از مسیر تعیین شده قبلی راه خود را کج کرده و به دفتر آیات صانعی و منتظری حمله کرده اند ".

وی افزود : " مهاجمان درحمله دوشنبه شب با عدم دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی هر کاری خواستند به انجام رساندند و تماس های ما با پلیس و مراجع امنیتی برای متفرق کردن مهاجمان به جایی نرسید ، اما در حمله سه شنبه نیروی انتظامی کمی در ماجرا دخالت کرد و در مواقعی مهاجمان را به عقب راند ".

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator