۱۳۸۸/۱۰/۰۴

حضور چشمگیر فرماندهان جنگ در میان معترضان دیروز زنجان+ويدئو

حضور چشمگیر فرماندهان جنگ در میان معترضان دیروز زنجان

. ادامه راه سبز«ارس»: مجلس ترحیمی که عصر روز گذشته برای آیت الله العظمی منتظری در مسجد سید(جامع) زنجان برگزار شد با دخالت نیروهای نظامی به خشونت کشیده شد.




به گزارش جرس، با آنکه نیروهای نظامی در مقابل مسجد صف آرایی کرده و درب مسجد را قفل زدند اما برگزار کنندگان تصمیم گرفتند برنامه را در خیابان برگزار کنند.



پسورد دانلود = iran

برنامه باحضور جمعیت زیادی از مردم پر شور و شعور و با همراهی نماینده اصلاح طلب زنجان در مجلس آقای انصاری و نیز آقایان دکتر ابولفضل شکوری و سید جواد باقر زاده نمایندگان ادوار مجلس و با قرائت قرآن توسط سعید و داود بیات شروع شد. پس از قرائت فاتحه شکوری و سپس بیگدلی به سخنرانی پرداخنند. در همین حین نیروی انتظامی جمعیت را متفرق میکردند و در تعقیب و گریزها، مردم را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

پس از آنکه معلوم شد سعید بیات(برادر شهید) و خانم سنمار( خواهر شهید) و آقای بهرامخانی و تعدادی دیگر دستگیر شده اند،مردم نیز اقدام به سر دادن شعار کردند. شعارهایی چون "الله اکبر، یا حسین میر حسین؛ منتظری آزادیت مبارک؛ عزا عزاست امروز روز عزاست امروز ملت سبز ایران صاحب عزاست امروزو مرگ بر دیکتاتور"

وقتی مردم خواستار آزادی دستگیر شدگان شدند، پلیس با باتوم به سمت مردم حمله کرد و تعدادی از آنان را به شدت مورد ضرب و شتم های وحشیانه قرار داد. در این حادثه مجید تقیلو رییس ستاد میر حسین در استان (شکستگی دست)و امیدانصاری(شکستگی بینی)واصغر بازرگانی(آسیب دیدگی از ناحیه سر) و رئوف طاهری(آسیب دیدگی ازناحیه سر و شکستگی دست )و عبدالمطلب طاهری و تعداد دیگری از زنجانی های دریا دل و صف شکن مورد آسیب دیدگی شدید قرار گرفته و روانه بیمارستان شده اند

لازم به یاد آوری است که حضور رزمندگان خط شکن زنجان که از فرماندهان ارشد دوره جبهه و جنگ بودند و پس از جنگ لحظه ای از مبارزه در راه آزادگی دریغ نکرده اند،در این برنامه بسیار چشمگیر و فعالانه بوده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator