۱۳۸۸/۱۰/۰۲

حمله لباس‌شخصی‌ها به مقلدان و علاقمندان آیت‌الله منتظری در اصفهان

حمله لباس‌شخصی‌ها به مقلدان و علاقمندان آیت‌الله منتظری در اصفهان

. به گزارش پارلمان نيوز، لباس شخصی‌ها پیش از ظهر امروز در حمله‌ای گسترده به حاضران در مراسم ختم آیت‌الله منتظری در اصفهان حمله‌ور شدند.

نیروهای لباس شخصی که بعد از حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله منتظری اقدام به سازمان‌دهی گسترده‌ای برای انجام حمله و هتک حرمت مرجعیت و روحانیت کرده‌اند، امروز به مسجد سیداصفهان حمله کردند.

در این مسجد به دعوت و میزبانی آیت‌الله طاهری اصفهانی مراسم یادبود آیت‌الله منتظری بنا بود برگزار شود که دقایقی بعد از ساعت اعلام شده یعنی 9صبح برای برگزاری این مراسم، در مسجد بسته می‌شود و مردم در محوطه مسجد در حال قرائت حمد و سوره بودند که نیروهای لباس شخصی به مردم حمله کردند و با بستن در اصلی مسجد سید به مردم گاز فلفل و گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

بعد از مدتی اقدام آنها به ضرب و شتم شدید حاضران کردند و سپس به سمت حجت الاسلام ادیب عضو جبهه مشارکت و رئیس ستاد مهندس میرحسین موسوی در قم که سخنران این مراسم بود حمله‌ور شدند.

بنا بر اخبار رسیده از اصفهان جمعی از مردم اصفهان با زدن حلقه‌ای به دور این روحانی فریاد می‌زدند که اجازه هتک حرمت به روحانیت را نخواهیم داد که این حلقه با حمله گسترده و شدید لباس شخصی‌ها شکسته شد و با پرتاب گاز فلفل به صورت این روحانی، او به صورتی اهانت آمیز دستگیر شد.

همچنین محمدناظری از فعالان دانشجویی ستاد مهندس میرحسین موسوی و از عکاسان خبری نیز دستگیر شد.

افراد دیگری نیز بازداشت شده‌اند که به محض دریافت اطلاعات بیشتر اسامی آن‌ها منتشر خواهد شد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که در پی این اتفاق، مردم اصفهان به سمت بیت آیت‌الله طاهری اصفهانی حرکت کرده‌اند و هم‌اکنون جمعیت زیادی مقابل بیت این یار صادق و راستین امام راحل حضور دارند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator