۱۳۸۸/۰۹/۳۰

مراسم ختم آیت الله العظمی منتظری در مسجد اعظم لغو شد (خبر تكميلي)

خبر تکمیلی / احمد منتظری: نگذاشتند مراسم برگزار شود

. شاید تصمیم بگیریم مراسمی نباشد که مردم هم صدمه نبینند.

ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش جرس، احمد منتظری فرزند آیت‌الله العظمی حسینعلی منتظری اعلام کرد که مراسم بزرگداشت این مرجع شیعه به دلیل حضور گروهی بزرگ از لباس‌شخصی‌ها و اشغال مسجد توسط آنها بر هم خورده و این افراد نگذاشته‌اند مراسم برگزار شود.

احمد منتظری در مصاحبه با رادیو فردا ضمن اشاره به اینکه بین گروه هواداران آیت‌الله العظمی منتظری و جنبش سبز و این گروه از لباس شخصی‌ها درگیری‌هایی پیش آمده و تعدادی هم مجروح شدند»گفت که از این پس شاید تصمیم بگیریم که مراسمی نباشد که مردم هم صدمه نبینند.

پیشتر سعید منتظری، خبر از لغو مراسم ختم امشب از جانب خانواده آیت الله العظمی منتظری داده و گفته بود: اعضای خانواده مطلع شده اند که مسجد اعظم از ساعت ها قبل، توسط نیروهای بسیج و سپاه پر شده و به همین دلیل مراسم دوشنبه شب را لغو کرده اند.

او در مورد وضعیت اطراف بیت آیت الله العظمی منتظری گفته بود: اطراف منزل مثل حکومت نظامی شده است و انواع و اقسام نیروهای نظامی و انتظامی با سپر و باتوم در آنجا مستقر شده اند و اجازه رفت و آمد به بیت را نمی دهند.

فوری / مراسم ختم آیت الله العظمی منتظری در مسجد اعظم لغو شد

. اجازه رفت وآمد به بیت آیت الله العظمی منتظری نمی دهند و مسجد اعظم توسط نیروهای بسیج و سپاه پر شده است.

ادامه راه سبز«ارس»: سعید منتظری ، فرزند آیت الله العظمی منتظری اعلام کرد که مراسم ختمی که قرار بود امشب در مسجد اعظم قم برگزار شود از سوی خانواده او لغو شده است.

سعید منتظری به بی بی سی گفت که اعضای خانواده مطلع شده اند که مسجد اعظم از ساعت ها قبل، توسط نیروهای بسیج و سپاه پر شده و به همین دلیل مراسم دوشنبه شب را لغو کرده اند.

سعید منتظری گفت: اطراف منزل مثل حکومت نظامی شده و انواع و اقسام نیروهای نظامی و انتظامی با سپر و باتوم در آنجا مستقر شده اند و اجازه رفت و آمد به بیت را نمی دهند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator