۱۳۸۸/۱۰/۰۱

گامهاي استوار ملت، خاكريز سران استبداد را به لرزه درآورد (ويدئو)

گامهاي استوار ملت، مقر سران استبداد را به لرزه درآورد:
"موج بی پایان جمعیت در تشییع پیکر آیت الله منتظری"

و اينگونه شد كه سران استبداد در داخل سنگر تاريك خود نيز به لزره درآمدند!
ديروز شهر قم با زلزنهء امت سبز آزاده لرزيد
منتظري مظلوم ، راهت ادامه دارد




تسليت کينه اي، نمي‌خوايم، نمي‌خوايم



تجاوز توی زندان، اینم بود توی قرآن؟!



حضور بی سابقه مردم در تشییع پیکر آیت الله منتظری به نسبت دیگر مراجع

روزنامه کیهان: مردم به عشق رهبر به مراسم رفتند!!!

تعداد تشییع کنندگان پیکر پاک فقیه عالیقدر آیت الله العظمی منتظری (ره) در میان تشییع کنندگان مراجع تقلید بیسابقه بوده است.

علیرغم ممانعت نیروهای امنیتی و بسیجی در مقاطع ورودی شهر قم و برگرداندن تعداد زیادی از هموطنان به بهانه های واهی و ارعاب بسیاری از شهروندان قم، خبرنگار جرس از شاهدان عینی که در تشییع دیگر مراجع عظام تقلید همانند مرحوم آیت الله العظمی بهجت، مرحوم آیت الله العظمی تبریزی، مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، مرحوم آیت الله العظمی اراکی، مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی و مرحوم آیت الله العطمی مرعشی نجفی شرکت داشته اند، نقل می کند که جمعیت روز دوشنبه از تمامی موارد یادشده بیشتر بوده است.

انبوه جمعیت عزادار در حالی در مراسم به خاک سپاری پیکر پاک آیت الله العظمی منتظری شرکت کرده بودند که صدا و سیمای رسمی که در تمام مراسم قبلی مشوق مردم به شرکت در مراسم تشییع بود، درست برعکس در مراسم تشییع این مرجع مظلوم نقشی منفی ایفا کرد. لازم به یادآوری است که در میان مراسم تشییع مراجع مغضوب حکومت همانند مرحوم آیت الله العظمی شریعتمداری، مرحوم آیت الله العظمی روحانی و مرحوم آیت الله العظمی شیرازی که حکومت موفق به مهار جمعیت شده بود، این بار استقبال مردم عزادار به حدی بود که حتی روزنامه معلوم الحال کیهان نیز انبوه جمعیت عزادار را نتوانست انکار کند و مدعی شد، کثرت جمعیت به دلیل حضور عاشقان رهبر! بوده نه عزاداران مرجع تازه از دست رفته. لازم به ذکر است که گردانهای متعددی از سربازان بدنام امام زمان و مزد بگیران بسیج و طلاب پادگان معصومیه از ساعتها قبل در مسجد اعظم سنگر گرفته بودند و چند گردان نیز ماموریت مقابله با تشییع کنندگان داشته و یک گردان نیز برای حمله به بیت و دفتر مرجع فقید پیش بینی شده بود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator