۱۳۸۸/۰۷/۰۹

بهزاد نبوی در بیمارستان بقیه ‏الله بستری شد

بهزاد نبوی در بیمارستان بقیه ‏الله بستری شد

بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به علت عود بیماری فتق به بیمارستان بقیه الله اعزام شده است و بنا بر تشخیص پزشکان این بیمارستان ضروری است که وی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش نوروز، نبوی که پیش از این به دلیل همین عارضه توسط دکتر ظفرقندی جراحی شده است، گفته است که ترجیح می‏دهد برای بار دوم نیز توسط پزشک معالج خود عمل شود، چرا که نمی‏تواند به پزشکانی که نمی‏شناسد اعتماد و اطمینان کند. دکتر ظفرقندی، قبلا به بهزاد نبوی توصیه کرده بود که این عمل جراحی را هر چه زودتر انجام دهد، که مشغله زیاد چریک پیر تا پیش از این عمل را به تعویق انداخته بود.

مهندس نبوی به دلیل تأخیر در درمان فتق که اکنون به مرحله حادی رسیده است، دچار افت فشار خون شده که به گفته پزشکان ممکن است خطرناک آفرین باشد. عمل "قلب باز" نبوی 67 ساله که در سال‏های اخیرا انجام شده است نیز بر نگرانی‏های خانواده وی از سلامتی بهزاد نبوی افزوده است.

یار دیرین شهید رجایی، در روز 23 خرداد بازداشت شد و در حالی که ساعت یازده روز بعد آزاد و به خانه بازگشته بود دوباره در نیمه شب همان روز پس از یورش ماموران به منزل وی، بدون ارائه کارت شناسایی و حکم بازداشت مجددا دستگیر شد. نبوی تاکنون فقط یک بار و با حضور بازجو با خانواده خود ملاقات کرده است که این ملاقات نیز سه ماه بعد از بازداشت او صورت گرفت.

بهزاد نبوی با سابقه وزارت و نمایندگی مجلس در جمهوری اسلامی و مدت‏ها زندان در رژیم پهلوی، بر اساس اعلام نماینده دادستانی تاکنون از هرگونه اعتراف دروغ سرباز زده و تنها جمله‏ای که از او در کیفرخواست آمده این است که "من به آقای موسوی خیانت نمی‏کنم".

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator