۱۳۸۸/۰۷/۰۹

خبرهایی از اوین: دکتر محسن میردامادی، مهدی میردامادی، مهندس آذر منصوری

خبرهایی از اوین

علیرغم وعده های مسئولان مهدی میردامادی هنوز در بازداشت است

مهدی میردامادی، پسر ارشد دبیرکل جبهه مشارکت که از تاریخ 26 شهریور و با موج وسیع دستگیری فرزندان و اعضای خانواده فعالان سیاسی و روحانیون اصلاح طلب بازداشت شد، هنوز آزاد نشده است.

مهدی میردامادی نیمه شب و در منزل خود با حکم دادستانی بازداشت شد. ماموران پس از تفتیش و بازرسی کامل منزل او، وی را بازداشت کردند.

پسر ارشد دبیرکل جبهه مشارکت، در حالی هنوز در بازداشت به سر می برد که طی روزهای اخیر مسئولان به خانواده میردامادی وعده داده بودند فرزندشان آزاد خواهد شد، اما پسر دبیرکل جبهه مشارکت هنوز در بند است

آریتمی قلب دبیرکل دربند جبهه مشارکت را به بیمارستان کشاند

دکتر محسن میردامادی، دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی که بیش از 100 روز است در سلول انفرادی به سر می برد، به علت آریتمی قلب چند روز در بیمارستان بستری بوده است.

به گزارش نوروز، خانواده دکتر میردامادی روز گذشته (چهارشنبه) در محل زندان اوین با او ملاقات کردند.

دکتر میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی، در حالی نوه خود را ملاقات می کند که زمان تولد او دربند کودتاچیان اسیر بوده است.

گفتگوی تلفنی آذرمنصوری با خانواده اش

مهندس آذرمنصوری، معاون سیاسی دبیرکل جبهه مشارکت سه شنبه شب با منزل خود تماس گرفت.

به گزارش نوروز، این عضو ارشد حزب مشارکت در این تماس تلفنی با مادر و خواهر خود صحبت کرد و از سلامت خود خبر داد.

به گفته خانواده منصوری حال عمومی او خوب به نظر می رسیده است. معاون سیاسی دبیر کل جبهه مشارکت در سلول انفردای و در بند 209 زندان اوین نگهداری می شود.

آذرمنصوری هفته گذشته، درحالی که از منزل خواهر خود باز می گشت در خیابان از سوی ماموران متوقف و بازداشت شد. ماموران پس از تفتیش خانه معاون سیاسی دبیرکل جبهه مشارکت هارد کامپیوتر و برخی دیگر از وسایل او را ضبط و با خود بردند. مهندس آذرمنصوری در شهرستان ورامین زندگی میکند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator