۱۳۸۸/۰۷/۰۵

محمد‏جواد لاریجانی، میر‏حسین موسوی را با مسعود رجوی مقایسه کرد

در ادامه موج جدید حملات اقتدارگرایان به رهبران جنبش سبز
محمد ‏جواد لاریجانی، میر‏حسین موسوی را با مسعود رجوی مقایسه کرد

ادامه راه سبز «ارس»: دبير ستاد حقوق بشر قوه قضایيه گفت: "ميرحسين موسوی آينده بسيار خوب سياسی را از دست داد و ادبيات بيانيه‏های وی با ادبيات مسعود رجوی هيچ فرقی ندارد. اين افراد در بيت آيت‏الله منتظری به وحدت تاكتيكی رسيدند و اين مسئله يكی از اشتباهات بسيار بزرگ جبهه اصلاحات بود."

به گزارش پارلمان نیوز، در ادامه تلاش‏های همه جانبه اقتدارگرایان در نفی ماهیت اصلاح‏طلبانه جنبش سبز، چهره‏های به اصطلاح میانه‏رو این جناح موج جدیدی از توهین و تهمت را بر علیه میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی شروع کرده‏اند. پس از گذشت چند روز از نامه احمد‏ توکلی به میرحسین موسوی و سیدمحمد خاتمی که با واکنش مردم و سیاستمداران آگاه کشور روبرو شد، این بار محمدجواد لاریجانی وارد عرصه شده و موهومات جدیدی را به اصلاح‏طلبان و به خصوص میرحسین موسوی نسبت داده است.

به گزارش خبرگزاری حامی کودتا، فارس؛ محمد جواد لاریجانی امروز یكشنبه و در حاشیه بازدید از نمایشگاه نجوم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: "وحدت باید حول دفاع از نظام باشد و میر حسین موسوی یكی از خطاهای بسیار بزرگ را در تاریخ انقلاب مرتكب شد. جناح اصلاح طلب با حمایت از میر حسین موسوی او را به حركت در راه معارض با نظام هدایت كرد. میر حسین موسوی باید فكر كند كه به راستی چه كرده كه منافقان ، آمریكا، اسرائیل و برخی از كشورهای غربی از او حمایت می‏كنند و برای وی كف می‏زنند."

محمد جواد لاریجانی با بیان اینكه وحدت حول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید باشد، ادعا کرد: "این آقایان باید سر عقل بیایند دست از معارضه با نظام بردارند و قواعد رقابت دموكراتیك را یاد بگیرند. میرحسین موسوی آینده بسیار خوب سیاسی را از دست داد و ادبیات بیانیه ‌های وی با ادبیات مسعود رجوی هیچ فرقی ندارد و و خط نفاق جدید لیبرال است و این افراد در بیت آیت الله منتظری به وحدت تاكتیكی رسیدن و این مسئله یكی از اشتباهات بسیار بزرگ جبهه اصلاحات بود. موسوی حتی از تشابه ادبیاتی با رجوی نیز فراتر رفته و به بیت منتظری رسیده است."

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در ادامه شبیه‏سازی‏های هدف‏دار خود اظهار داشت: "میر حسین موسوی در جریان انتخابات به خود نظام، و جوانان كشور همان ظلمی را كرد كه مسعود رجوی به آنان كرد. هیچ كس حق ندارد مقابل نظام بایستد و این كار یك گناه بسیار بزرگ و غیر قابل بخشش است. گروهی در جریان انتخابات علیه نظام و به بهانه تخلف در انتخابات قیام كردند و مقابل نظام ایستادند."

وی که تهمت‏هایی خود به میرحسین موسوی را در این مصاحبه کافی ندیده بود در ادامه به حمایت سیدحسن خمینی از میرحسین موسوی در جریانات انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: "حسن خمینی نوه حضرت امام (ره) در جریان انتخابات به طور وسیع از میرحسین موسوی حمایت كرد و زمانی كه رئیس جمهور ما برای تجدید میثاق با بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) رفته بود حضور نداشت كه این مسئله خارج از اصول است."

این اظهارات که در ادامه خط سیاسی "اموی" حامیان کودتا قرار دارد، سعی می‏کند افرادی را که سال‏ها بار انقلاب و جمهوری اسلامی را در سخت‏ترین شرایط بر دوش داشتند مورد هتاکی و تهمت قرار دهد و به جریان‏های معاند، سلطنت‏طلب و منافق مرتبط و متصل سازد. در عین حال اگر چه این حرکات در هفته‏های اخیر شدت بیشتری یافته، اما با آگاهی عمیق اقشار ملت ایران و تاکید رهبران جنبش سبز بر مواضع اصولی و اصلاح‏طلبانه خود چنین سیاست‏هایی محکوم به شکست است و در واقع از استیصال حامیان کودتا در رسیدن به اهداف خود خبر می‏دهد.‏

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator