۱۳۸۸/۰۷/۱۰

فیلم مستند "ایاک و الدماء"، درباره وقایع پس از انتخابات (کیفیت بالا)

فیلم مستند "ایاک و الدماء" (از خونریزی بپرهیز)

بنا به درخواست اکثر دوستان، لینک دانلود و نمایش آنلاین مستند ایاک و الدماء با کیفیت بالا ویدیو سی دی VCD نیز از هم اکنون در دسترس عزیزان قرار گرفت.

ادامه راه سبز «ارس»: جغرافی از تاریخ، راست‏تر حرف می‏زند، طبیعی است. جغرافیا، طبیعت خدا است و تاریخ، طبیعت خان! و اما، تقدیری که بر طبیعت و تاریخ حکم می‏راند، نشان می‏دهد که علیرغم چنین توفیق بزرگی که جبهه "زور" و "ظلم" و "مذهب حاکم" به دست آورد، عدالت پیروز می‏شود و آرزوی برابری انسانی و زوال نفاق و نزاع ددمنشانه روباه‏ها و گرگ‏های تاریخ آدمی تحقق می‏پذیرد و مگر نه حق و عدل، هنگامی در جهان پدید می‏آید که کفر و ظلم، به اوج قدرت خود برسد؟ این است که "‏شط‏العرب" به "دریا" می‏ریزد.
"حسین، وارث آدم" – معلم شهید، دکتر علی شریعتی

بسم رب الشهدا
میخواستم مطلبی درمورد این واقعیت به پرده کشیده شده بنویسم ولی هرچه بنویسم گویا تر از خود این ویدیو نخواهد بود بخصوص که می بینیم که یک نفر از کشورم با اسم مردم ایران پا به مجامع بین المللی می گذارد و به جای دفاع از مردم کشورش سخن به گزاف از اوهامات و خیال پردازیهایش می گوید و خود را زیر بار مسوؤ لیت مردمی می خواند که در جواب عکس یک شهیدش عکس فردی از کشور دیگری را بیرون می آورد و دفاع می کند. دیدن این صحنه ها تمام وجود را مملو از نفرت می کند، نه از آنچه که او داعیه حمایتشان را دارد، حتی نه از خود او که او خود بس ناچیز است، که ازدروغگویی، پلیدی، بی شرمی و هرآنچه که خصلت او و یاریگرانش است. (ا.ح)

فیلم مستند "ایاک و الدماء" توسط گروهی از هنرمندان دفاع مقدس به سرپرستی ا.ح ساخته و تولید شده است. این مجموعه ارزشمند با اشاراتی از نهج البلاغه، حاوی صحنه‏هایی تکان دهنده از وقایع اخیر بعد از انتخابات ایران، کشتار و تیراندازی به مردم بی دفاع توسط بسیجان و سپاهیان جنگ نرفته است. مستند ارزشمند ایاک و الدماء (از خونریزی بپرهیز) به همه ایرانیان صبور و ظلم‏ستیز تقدیم شده است:

نمایش کامل مستند ایاک و الدماء (کیفیت بالا VCD مناسب اینترنت پرسرعت)


نمایش کامل مستند ایاک و الدماء (کیفیت و حجم پایین مناسب اینترنت کم سرعت)


نمایش همین مستند (کیفیت پایین) در شش قسمت به همراه لینکهای دانلود شش قسمتی
نمایش قسمت اول

نمایش قسمت دوم


نمایش قسمت سوم

نمایش قسمت چهارم


نمایش قسمت پنجم


نمایش قسمت ششم



به درخواست مخاطبین عزیز، لینک دانلود هر شش قسمت فیلم مستند ایاک و الدماء (از خونریزی بپرهیز) در زیر درج میگردد:

دانلود قسمت-۱ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۲ مگ)
دانلود قسمت-۲ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۳ مگ)
دانلود قسمت-۳ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۲ مگ)
دانلود قسمت-۴ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۳ مگ)
دانلود قسمت-۵ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۲ مگ)
دانلود قسمت-۶ اینجا (فرمت flv حجم ~ ۲ مگ)
و
دانلود فایل فیلم از خونریزی بپرهیز (فرمت flv کیفیت بالا VCD در حجم ۱۸۷ مگ):
روی اینجا کلیک راست کرده و Save ... As را انتخاب کنید.

5 نظرات:

Anonymous گفت...

دانلود نمیشه

شهید گمنام گفت...

دوست عزیز ناشناس
باید بصورت آنلاین مشاهده کنید و دانلودی نیست.

از مسئولین ارس تقاضا داریم که لینکی هم برای دانلود این شش قسمت روی سایت قرار بدهند تا بتوان آنرا دانلود کرد و تکثیر نمود

تشکر از زحمات شما

aras گفت...

با سلام

بنا به درخواست دوستان لینک دانلود نیز در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

سبز باشید

شهید گمنام گفت...

بسیار متشکریم از قراردادن لینک دانلود

سبزپوش گفت...

ارس جان واقعا در خبر رسانی سبز کارت بیسته. امیدوارم همواره پاینده باشی. من که احتمال میدهم شما یک خبرنگار حرفه ای پر سابقه سرد و گرم روزگار را چشیده باشید چونکه دیدگاهها و خواستهای مخاطبین خود را بخوبی شناسایی کرده و میکنید.

من از خوانندگاه پر و پا قرص سایت شما از زمان پایگاه قبلیتان که مسدود و فیلتر شد تاکنون هستم و پس از فیلتر سایت قبلی دو سه روزی کیج و منگ اخبار ناب بودم که متاسفانه هیچ سایتی مرا سیراب نکرد تا اینکه بعد از سه روز جستجو متوجه شدم شما به اینجا آمدید.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator