۱۳۸۸/۰۷/۰۸

هراس کودتاگران از دانشجویان و پادگانی شدن فضای تهران + گزارش ویدیویی دانشگاه آزاد

هراس کودتاگران از دانشجویان و پادگانی شدن فضای تهران

ادامه راه سبز «ارس»: با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و اوج‌گیری دوباره اعتراضات دانشجويي نسبت به كودتاي انتخاباتي اخير، از بعد از ظهر امروز با استقرار وسیع نيروهاي انتظامی در سطح شهر، بار ديگر در شهر تهران فضاي پادگاني حكمفرما شد.
به گزارش نوروز، از عصر امروز تمامی دورتا دور میدان انقلاب و خیابان انقلاب در فواصل بسیار نزدیک به هم نیروهای انتظامی مستقر شده بودند.

فضاي سایر نقاط شهر تهران نیز امروز دگرگون بود؛ به گونه اي كه در زماني كوتاه، نيروهاي انتظامی با استقرار در ميادين اصلي همچون میدان انقلاب، ۷ تیر، ولیعصر، ونک و خیابان های حافظ، انقلاب، بلوار کشاورز و ... چهره اي پادگاني به شهر بخشيدند. گفتنی است دیروز و امروز، دانشگاههای تهران و صنعتی شریف، شاهد اعتراض گسترده دانشجویان به حضور عوامل دولت کودتا در عرصه دانشگاه بودند.

گزارش ویدئویی
اعتراضات دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز


حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز سه‏شنبه ۷ مهر، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد، شعبه تهران مرکز به سیاست‏های فعلی کشور و دولت کودتا اعتراض کردند. این تجمع مسالمت‏آمیز که در ساعت ۱۲:۳۰ به حدود ۲۰۰ نفر می‏رسید با "شعارهای مرگ بر دیکتاتور" و "الله اکبر" دانشجویان خاتمه یافت.



*برای حفظ امنیت دانشجویان، مجبور به محو کردن تصاویر هستیم.

4 نظرات:

اخطار گفت...

سپاه پاسداران به کساني که در فضاي سايبر نسبت به تبليغ آشوبگري و تهديد مردم و شايعه‌پراکني اقدام مي‌نمايند، هشدارمیدهدکه اقدامات قانوني مرکزجرايم سايبري مي‌تواند براي شما بسيار سنگين باشد و از شما خواسته می شودنسبت به حذف محتويات مطالب اينچنيني از سايت خود اقدام نمايند.

aras گفت...

ببین آقای جرایم سایبری* چیزی که توی خیابانهای شهر در جلوی دیدگان هزاران شهروند اتفاق افتاده کجاش شایعه پراکنیه؟! شاید منظورت از تبلیغ آشوبگری همین هجوم مجدد سپاه به خیابانهای شهره؟!

ضمنا از تهدید جرایم سایبری گفتی!!! آیا مجازاتش سنگین تر از قتل عام و تجاوزه ؟!

جنبش سبز بزرگ شده ۸ سال دفاع مقدسه، پس آقای جرایم سایبری، بجنگ تا بجنگیم. اما خانه خود را از دست قاصبان ناکسان نامحرمان این ملت استوار و همیشه سیز ایران رها خواهیم ساخت

جانباز سبز گفت...

آقای خطار

شما و سایتتان را کوچکتر از این میبینیم که بتوانید با یک ملت هوشیار و همیشه در صحنه مبارزه کنید. پس لطفا خفه شو

وطن سبز گفت...

آقای اخطار از گرداب، متاسفانه باید بگم در بد منجلاب و گردابی که برای خود ساهته اید به همراه رهبرانتان دارید غرق میشود و شده اید. امیدوارم خداوند رحمان و رحیم تا دیر نشده شما و رهبرانتان را از این گرداب جهل و نادانی نجات دهد.

ادامه دهندگان راه سبز آزادی

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator