۱۳۸۸/۰۷/۰۸

وقتی توطئه‏ های مختلف کودتاگران، مشاور رسانه‌ای را هم گیج کرده است!

وقتی توطئه‏ های مختلف کودتاگران، مشاور رسانه‌ای را هم گیج کرده است!

مهدی کلهر و بیژن نوباوه در بخش‏هایی از گفتگوی ویژه خبری که سه‌شنبه شب از شبکه دو سیمای غیرملی به طور زنده پخش می‌شد، هنگام بازگویی کشف‏های مهمشان در میان توطئه‏های دوستان کودتاگر خود گیج شدند و چند گاف پشت سر هم دادند.

مهدی کلهر هنگامی که ادعا می‌کرد انتخاب کشته‌شدگان بسیار حساب‌شده و توطئه‌آمیز بوده و بر اساس نام آنان که بار معنایی خاصی داشته، صورت گرفته است به نام «عاطفه امام» اشاره کرد و او را یکی از کشته‌شدگان اعتراضات خواند و گفت: "مگر در میان نام‌های ثبت شده در ایران چند تا نام خانوادگی «امام» داریم؟ و در میان کسانی که این فامیلی را دارند چندتایش «عاطفه» است؟ ببینید چقدر انتخاب این نام که یکی از کشته شده‌ها بوده، حساب شده و دارای بار معنایی خاص بوده است(!) یا مثلا نام «ترانه موسوی»، ببینید این‏ها تصادفی نیست و کاملا بر اساس بار معنایی نام‌شان گزینش شده‌اند برای مقصود خاصی."(!)

این در حالی است که عاطفه امام، دختر جواد امام از فعالان سیاسی کشور، اصلا کشته نشده و نام او وقتی مطرح شد که توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بود. اما ظاهرا افزون بر جناب مشاور که گمان می‌کرد دست به کشف مهمی زده و حسابی قاطی کرده بود، جناب بیژن نوباوه، دیگر مهمان برنامه و همینطور مجری برنامه نیز کاملا از اصل موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند و اعتراضی به اظهارات مشاور رسانه‌ای رئیس دولت کودتا نکردند. کلهر که در بیشتر زمان برنامه برافروخته و عصبانی به نظر می‌رسید معترضان شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس را عده‌ای بسیار قلیل عنوان کرد!

در بخش دیگری از برنامه نیز نوباوه نماینده مجلس خطاب به کلهر سوال عجیبی را مطرح کرد، او پرسید که "چگونه است وقتی که معترضان در کشورهای اروپایی دست به اعتراض می‌زنند، نشانه دموکراسی و آزادی است اما وقتی که این اعتراض در ایران صورت می‌گیرد، رسانه‌های غربی معترضان را خواهان براندازی نظام می‌دانند و اینگونه تبلیغ می‌کنند؟ این موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد."(!)

مثل اینکه جناب نوباوه فراموش کرده (یا خود را به کوچه علی چپ زده) که دوستان کودتاگر وی معترضان را برانداز می‌دانند و تعداد بسیاری از آنان را به همین جرم دستگیر و زندانی کرده و در حال محاکمه آنان است. البته در این گفتگوی بامزه و سرگرم‌کننده، نوباوه سعی بر این داشت تا خود را منطقی‌تر و آرام‌تر از کلهر نشان بدهد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator