۱۳۸۸/۰۷/۱۱

دكتر روح‌الامینی: جواب آقای احمدی‌نژاد را ششم خرداد دادم

دكتر روح‌الامینی: جواب آقای احمدی‌نژاد را ششم خرداد دادم
برادر احمدی‌نژاد، آیندگان می‌پرسند چرا به هر قیمتی ماندی؟

ادامه راه سبز (ارس): رئیس دولت نهم به رغم برخورداری از همه این فرصت‌های تاریخی، نصیحت مشفقانه دوستان خود را گوش نكرد و نه‌تنها اعلام آمادگی همه نخبگان و بزرگان نسل دومی و نسل سومی اصولگرایان را بی‌پاسخ نهاد بلكه با رفتار و موضعگیری‌های خود موجب پراكندگی و ایجاد نقار و كدورت بین خانواده بزرگ اصولگرایان شد.

در پی اظهارات اخیر دكتر احمدی نژاد در مصاحبه تلویزیونی با شبكه بلومبرگ و تصریح اینكه اكثر كشته های حوادث پس از انتخابات هواداران دولت بودند و از جمله پدر محسن روح الامینی یكی از دوستان وی می باشد، خبرنگار «آینده» با دكترعبدالحسین روح الامینی، پدر شهید محسن روح الامینی تماس گرفت و نظر وی را راجع به این اظهارات احمدی نژاد جویا شد.

دكتر روح الامینی با تاكید بر اینكه قصد مصاحبه و پاسخ دادن به آقای احمدی نژاد را ندارم، خبرنگار آینده را به مصاحبه ششم خرداد خود ارجاع داد كه در ادامه، متن این مصاحبه مجددا منتشر می شود:

دكتر روح الامینی:برادر احمدی‌نژاد، آیندگان می‌پرسند چرا به هر قیمتی ماندی؟
دكتر روح‌الامینی دبیركل حزب توسعه و عدالت گفت: به برادرمان احمدی‌نژاد توصیه می‌كنیم برای ماندگار شدن گفتمان اصولگرایی از رقابت‌ها كنار برود و صحنه را به سردار دیگری از اصولگرایان كه ظرفیت مدیریتی بیشتری دارد بسپارد.

دبیركل حزب توسعه و عدالت گفت: دولت نهم به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی شخص رئیس‌جمهور و قاطبه مدیران دولت و نیز برخورداری از حمایت بی‌دریغ و دلسوزانه رهبری و همراهی بی‌سابقه مجلس اصولگرا و در اختیار داشتن منابع ارزی و ریالی بی نظیر به دلیل بالا بودن درآمدهای نفتی می‌توانست با ارائه كارنامه‌ای درخشان تداوم گفتمان اصولگرایی را برای سال‌ها تضمین كند، اما متاسفانه چنین نشد.

دكتر عبدالحسین روح‌الامینی افزود: رئیس دولت نهم به رغم برخورداری از همه این فرصت‌های تاریخی، نصیحت مشفقانه دوستان خود را گوش نكرد و نه‌تنها اعلام آمادگی همه نخبگان و بزرگان نسل دومی و نسل سومی اصولگرایان را بی‌پاسخ نهاد بلكه با رفتار و موضعگیری‌های خود موجب پراكندگی و ایجاد نقار و كدورت بین خانواده بزرگ اصولگرایان شد.

دبیركل این حزب اصولگرا گفت: ای‌كاش آقای احمدی‌نژاد به نصیحت مقام معظم رهبری در نفی شتاب‌زدگی عمل می‌كرد و در كنار تلاش‌های فراوان خود، گامهایی هم برای كارهایی عظیم و ماندگار و مورد تحسین آیندگان كشور نظیر زمینه‌سازی و اجرای سیاست‌های اصل 44 و مردمی كردن اقتصاد برمی‌داشت.

روح‌الامینی افزود: دولت آقای احمدی‌نژاد وارث بسیاری از پروژه‌‌های نیمه‌تمام دولت‌های گذشته بود و توانست با همت خود شماری از این پروژه‌ها را تكمیل و زحمات دولت‌های قبل را در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری از قبیل صنایع دفاعی، هسته‌ای و بیوتكنولوژی به ثمر برساند.

وی تصریح كرد: با این حال دولت نهم بسیاری از فرصت‌های تاریخی كشور را از دست داد و معتقدیم تلاش و همت شبانه‌روزی رئیس‌جمهور و برخی مدیران دولتی می‌توانست بسیار بهتر از این مدیریت شود و با نمره قابل قبول تری كارنامه چهار ساله خود را به مردم عرضه كند.



روح‌الامینی افزود: دلسوزانه به برادرمان آقای احمدی‌نژاد عرض می‌كنم ای‌كاش در این مدت زمینه سازی و ظرفیت سازی میكردید كه از درون یا برون دولت شما فرد مناسب دیگری كه توانایی مدیریتی بالاتری داشت در این عرصه وارد می شد و حال كه چنین نشده ای كاش برای چهار سال دوم كاندیدا نمی‌شدید و حالا هم كه ثبت‌نام كرده‌اید تا دیر نشده صحنه را به سردار دیگری از اصولگرایان كه ظرفیت مدیریتی بالاتری دارد بسپارید.

وی در پایان خاطرنشان كرد: گفتمان اصولگرایی كه برخاسته از گفتمان انقلاب است در انحصار ما و شما و هیچ شخص دیگری نیست و نخواهد ماند. این گفتمان برای ماندگار شدن در دهه پیشرفت و عدالت نیاز به اثبات كارآمدی خود در سطوح اجرایی و مدیریتی دارد و برادرمان آقای احمدی‌نژاد كه بخوبی می‌داند در چهار سال آینده هم ممكن است از عهده بسیاری كارهای بر زمین مانده به ویژه در حوزه مدیریت اقتصادی كشور برنیاید، بهتر است عرصه را به پرچمدار دیگری از اصولگرایان بسپارد تا نسل سومی‌ها این جمله شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی را به رخ ما و دوستان نكشند كه ما قرار بود شیفتگان خدمت باشیم نه تشنگان قدرت.

گفتنی است پس از انتشار سخنان احمدی نژاد با بلومبرگ، گروهی از كاربران اینترنتی با استناد به صفحه فیس بوك محسن روح الامینی اظهار داشته بودند كه وی از حامیان میرحسین موسوی و عضو گروه "احمدی نژاد رییس جمهور من نیست" بوده است.

دراین حال جوادبربریان نیز در یادداشتی نوشت:

امروز عصر در دفتر دكتر روح الامینی ساعت حدود چهار ونیم بود كه شخصی از دفتر دكتر احمدی نژاد به تلفن همراه دكتر زنگ زد دكتر هم تلفن را گذاشت روی بلندگو تا همسرشان كه در دفترحضور داشت نیز بشنود. من هم میهمان ناخوانده این تلفن شده بودم.

به دكتر روح الامینی گفت برای فردا صبح وقتی تنظیم شده تا همراه با خانواده با آقای رییس جمهور دیداری داشته باشید. فردا صبح.

روح الامینی نیز پاسخ داد ما درخواست وقت نكرده بودیم. آن شخص كه گویا روح الامینی او را می شناخت تاكید كرد كه بالاخره وقت تنظیم شده تا در دفتر رییس جمهور با ایشان دیداری داشته باشید. همسر دكتر مجددا یادآور شد كه فردا پنج شنبه است و طبق قرار همیشگی باید بر مزار محسن برویم دكتر هم همین پاسخ را داد و در ادامه گفت: تشكركنید و سلام برسانید.

وی با یادآوری جلسات و رفت آمدهایشان با دكتر احمدی نژاد در سال 58 ادامه داد: چرا اكنون بعد از گذشت 3 ماه. ما كه توقعی نداشته و نداریم. بزرگان؛ علما؛ و مسولان و دانشگاهیان هم لطف داشته اند كه تاكنون به هر نحوی تسلیت گفته اند.

بعد از تلفن، از جلسات سال 58 سوال كردم، گفت: آن سال جلسات ابتدایی دفتر تحكیم وحدت را داشتیم كه من با موتور هوندا 125 می رفتم و دكتر احمدی نژاد هم با موتور وسپا از دانشگاه علم و صنعت حضور می یافت.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator