۱۳۸۸/۱۰/۲۶

خانواده دکتر بهشتی: مسئولان از ما انتظار سکوت نداشته باشند

خانواده دکتر بهشتی:
مسئولان از ما انتظار سکوت نداشته باشند

. ادامه راه سبز«ارس»: جمعی از خانواده هاي زندانيان سياسي روز جمعه با خانواده دكتر سيدعليرضا بهشتي، مشاور ارشد مهندس موسوی که برای بار دوم در موج دستگیری های پس از عاشورا بازداشت شد، دیدار كردند.

به گزارش نوروز، همسر دکتر بهشتی در اين ديدار گزارشي از روند دستگيري مجدد فرزند آیت الله بهشتی ارائه كرد و به شدت از این موضوع ابراز تأسف کرد و گفت: حالا كه با وقاحت تمام، فرزند بهشتي را بازداشت كرده اند و چنين شوك بزرگي به خانواده شهيد بهشتي وارد كرده اند، بايد هزينه آن را هم بپردازند و نبايد از ما انتظار سكوت داشته باشند.

مادر همسر دكتربهشتي نيز با تعجب فراوان این اقدام دولت کودتا را "وقيحانه" دانست و گفت: ظاهرا همه خدمات اين خانواده را به نظام و انقلاب فراموش كرده اند!.

خانواده زندانيان سياسي نيز كه عزیزان تعدادي از آنها بيش از 7 ماه است که به طور غیرقانونی در بازداشت هستند، گفتند: بي شك مردم قدردان خدمات شهداي بزرگ انقلاب و دوران جنگ تحميلي و جنبش سبز ايران و همه كساني كه براي پيروزي انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن هزينه كرده و مي كنند، هستند و اين نوع اقدامات موجب آگاه شدن قشر عظيمي از مردم شده كه قدرت تمييز حق از باطل را يافته و در مسير حق قرار گيرند.

آنها همچنين خانواده هاي زندانيان سياسي را عليرغم جايگاه سياسي و اجتماعي شان يك خانواده بزرگ دانستند و از اين كه روز به روز بر تعداد زندانيان منتقد دولت و معترضين دربند اعم از زنان، جوانان، دانشجويان، دانشگاهيان، مديران، روزنامه نگاران و فعالان سياسي و مدني افزوده مي شود، به شدت ابراز تأسف كرده و گفتند: انقلاب اسلامي كه با شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي در بيست و دوم بهمن 57 به پيروزي رسيد و قرار است همه با هم سي و يكمين سالگرد پيروزي آن را جشن بگيريم، قرار نبود اوين را كه آن روزها از زنداني سياسي خالي شد، با فرزندان انقلاب و امام و مديران خدوم و خدمتگزاران مومن و مردمي، پر كند.

در پايان خانواده زندانيان سياسي اطلاع رساني وضعيت عزيزانشان را در ميان سانسور خبري شديد رسانه هاي دولتي و حتي غيردولتي، وظيفه خود دانستند و تأكيد كردند تا آزادي همه زندانيان اين مجموعه به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator