۱۳۸۸/۱۰/۲۲

گزارش تصویری از حادثه تروریستی امروز تهران

دکترعلیمحمدی اطلاعات وسیعی از کیفیت برنامه های دفاعی و هسته ای ایران داشت

. ادامه راه سبز«ارس»: دکتر مسعود علیمحمدی، از استادان برجسته رشته فیزیک و از شخصیت های معتبر دانشگاهی بود که طی یکسال گذشته فعالیت چشمگیری در حمایت از جنبش سبز داشته است.

خبرنگار جرس به نقل از منابع موثق دانشگاه تهران گزارش داد این استاد دانشگاه از نیروهای وفادار به انقلاب بوده که طی سنوات گذشته همکاری هایی در زمینه پروژه های دفاعی از جمله برنامه هسته ای ایران داشته است و احتمالا اطلاعات وسیعی از کیفیت این برنامه ها داشته است.

ترور مشکوک و حساب شده این استاد مبرز دانشگاه با توجه به تغییر مشی سیاسی قابل توجه وی در یکی دو سال اخیر به سمت جنبش اصلاحی ایران موضوع را بسیار حساس می کند. آن چه این حساسیت را تشدید می کند روند شتاب زده تبلیغاتی رسانه های حکومتی ایران در انتساب این ترور به گروهک منافقین و عوامل خارجی و اصرار آن ها بر معرفی وی به عنوان یک چهره ولایی و وابسته به حاکمیت است.

دکتر علیمحمدی دانشجوی لیسانس دانشگاه شیراز، و دانشجوی فوق لیسانس و دکتری دانشگاه صنعتی شریف بوده است که در سال 1371 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد و به عنوان عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تهران مشغول به کار شد. وی مدتی رییس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران بود. آخرین سمت اجرایی دکتر علیمحمدی عضویت در شورای ارتقای اساتید دانشگاه تهران بود.



3 نظرات:

greenfreedom.wordpress گفت...

چرا شبکه های ج.ا سراسیمه خبر این بمب گذاری را پخش کردند؟!

یادمان باشد هرگاه مسائلی از این دست مثل ترور ها ، انفجار ها و … کار خودشان باشد آن را در بوق و کرنا می کنند تا بگویند ما خیلی ناراحت و عصبانی هستیم ولی اگر همین اتفاق طوری افتاده باشد که آنها را غافلگیر کرده باشد، تا ساعت ها در شوک خواهند بود تا دستور برسد که آن را از رسانه های عمومی پخش کنند. یادم نمی رود سال 74 که حرم امام رضا در ساعت 13.30 منفجر شد حیاتی سراسیمه ساعت 14.00 آن خبر را از تلویزیون گفت (آن موقع هنوز اخبار ساعت 14 شبکه 1 وجود نداشت) ولی این اتفاق اخیر و کشته شدن یک استادد دانشگاه به من حس خوبی دست نداد و بوی توطئه می آید

Anonymous گفت...

ترور خیلی مشکوک است . اما مطمئنا کار عوامل خارجی نیست چون ایشون هیچ فعالیتی در زمینه هسته ای و امنیتی نداشت و غربیهااز قتل او هیچگونه سودی نمیبردند . در ضمن اصلا صدا و سیما دستپاچه عمل نکرد و از همان دقایق اول قتل را به گردن صهیونیست انداخت !

Anonymous گفت...

ایشون دانشمند هسته ای نبودند و یکی از افتخارات ما در زمینه ذرات بنیادین بودند.
خدا رحمتشون کنه.
ما دانشجوهاشون که همگی شکه شدیم...

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator