۱۳۸۸/۱۰/۲۲

بیانیه جمعی از فرزندان شهدای هفتم تیر در اعتراض به تداوم بازداشت علیرضا بهشتی

بیانیه جمعی از فرزندان شهدای هفتم تیر در اعتراض به تداوم بازداشت علیرضا بهشتی



.
ادامه راه سبز«ارس»: جمعی از فرزندان شهدای هفتم تیر با صدور بیانیه‌ای در اعتراض به بازداشت فرزند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی اعلام کردند:« ما خواهان آزادی فرزند عزیز و نورچشم آیت‌الله بهشتی هستیم تا هرچه زودتر او را در جمع خود ببینیم.»

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس «پارلمان‌نیوز»، متن این بیانیه بدین شرح است:


باسمه تعالی

برای دکتر علیرضا بهشتی

بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود
امام خمینی (ره).

به خاطر داریم روزی را که پس از شهادت بهشتی و یارانش به حضور امام شرفیاب شدیم تا دیدار او و نگاه نافذ و کلام گرم و دلنشینش تسکینی باشد بر قلبها و دردهایمان، درد فقدان پدارنمان که پس از سالها رنج و محنت دوران ستمشاهی و دوری از آنها میرفت که به آرامش برسد. و امام در این دیدار چنین دلداریمان داد که اگر بهشتی و یارانش رفتند برای اسلام و انقلاب رفتند و اگر بهشتی رفت، بهشتیهای دیگری هستند که بتوانند خلاء وجودی او را در فراز و فرود این سرزمین پر کنند و همین کلام گرم به آینده امیدوارمان ساخت. بهشتیهای دیگری هستند تا دست رأفت و عطوفتشان بتواند ما را سیراب کند.

عطوفتی پدرانه، رؤوفانه و مشفقانه و ما همچنان بزرگ و بزرگتر میشدیم و همچنان امیدوار که اگر چه جای خالی پدرانمان همه جا رخ مینمایاند اما بر این باور بودیم که این سرزمین باید ساخته شود آنهم به دست همین فرزندان که آرزویشان پیشرفت و آبادانی ایران عزیز بوده و هست و خواهد بود یعنی برآورده کردن آرزوی آن شهیدان عزیز. این باور به یادمان شتافت تا سرمایه وجودیمان را صرف آبادانی و سربلندی ایران عزیز کنیم تلاشمان بیوقفه بود و امیدمان فراوان که نگذاریم انقلابمان به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد. غافل از آنکه همان نااهلان و نامحرمان که تشنگان قدرت نیز بودند برما گوی سبقت بردند و انقلاب را مصادره به مطلوب نمودند. و اینک می‌خواهند انتقام سالهای دور از قدرت را ابتدا از صاحبان انقلاب و فرزندان انقلاب و سپس از همۀ کسانی که به نحوی دل در گرو این سرزمین و جمهوری اسلامی دارند بگیرند. لاجرم به سراغ آنان رفتند تا همراهشان کنند و اگر نتوانستند به عزلت بکشانندشان و اگر نشد در بندشان نمایند. و این است که میبینی همان فرزندان صاحبان انقلاب به بند کشیده شدهاند. علیرضا بهشتی را میگویم. همو که به قول دوستی پس از شهادت آیتا... بهشتی او را در خواب دیدم و پرسیدم که حالا چه کسی جای خالی شما را در این انقلاب پرخواهد کرد. فرمودند «پسرم» این کار را میکند و مادران و همسران وفرزندان این شهیدان (اشاره به شهیدانی که در آنجا جمع بوده‌اند)

و ما فرزندان آن شهیدان میخواهیم به علیرضا بگوئیم که در راه مبارزه برای اعتلای اسلام و سربلندی جمهوری اسلامی ایران تو تنها نیستی. ما همه با توهستیم و تا آخر بر سر آرمانمان ایستادهایم اگر چه امروز تو را به بند کشیدهاند تا صدای حقگویت را خاموش سازند اما این سنت الهی است که عاقبت حق بر باطل پیروز است.

و اینک به همۀ علما، فضلا و دلسوزان انقلاب میگوئیم که ما خواهان آزادی فرزند عزیز و نورچشم آیتالله بهشتی هستیم تا هرچه زودتر او را در جمع خود ببینیم.

جمعی از فرزندان شهدای هفتم تیر

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator