۱۳۸۸/۱۰/۲۳

پيام تسليت سيّد‌ محمّد‌ خاتمی بمناسبت شهادت دكتر مسعود علي‌محمدي

پيام تسليت سيدمحمد خاتمي بمناسبت شهادت دكتر علي‌محمدي



. ادامه راه سبز«ارس»: سید محمد خاتمی با صدور پیامی شهادت جانگداز عالم وارسته و اندیشمند متعهد و متبحّر و خدمتگزار ارزنده عرصه علم و ایمان و فرزند فرزانه ملت بزرگوار، دکتر مسعود علی محمدی را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفت. رییس‌جمهور سابق كشورمان در اين پیام تاكید كرد: «دست پلیدی كه به این جنایت اقدام كرد،بدون تردید دشمن ایران و ملت و خواستار ایجاد و بسط بحرانی است كه برای همه زیان‌بار است.»

به گزارش ارس، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سركار محترم خانم منصوره كرمی

شهادت جانگداز عالم وارسته و اندیشمند متعهد و متبحر و خدمتگزار ارزنده عرصه علم و ایمان و فرزند فرزانه ملت بزرگوار حضرت آقای دكتر مسعود علی محمدی؛ جان همه دوستداران دانش و فرهنگ و اسلام وایران را داغدار كرد و بار دیگر چهره كریه تروریسم را نشان داد.

دست پلیدی كه به این جنایت اقدام كرد،بدون تردید دشمن ایران و ملت و خواستار ایجاد و بسط بحرانی است كه برای همه زیان بار است. می‌دانم كه در این مصیبت بزرگ جانتان آزرده است، ولی توكلتان به حضرت حق، تسلی بخش دل‌داغدار شما و فرزندان عزیز آن سفر كرده گرامی است.

از درگاه حضرت حق برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای اسلام و ایران سربلندی و امنیت و پیشرفت مسالت دارم.

راه شهید پر رهرو باد
سید محمد خاتمی
22/ 10/ 1388

1 نظرات:

Anonymous گفت...

mahe man tasliat goftanetam gasgange azizam

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator