۱۳۸۸/۱۰/۲۰

حمله فاطمه رجبی به علی مطهری

حمله فاطمه رجبی به علی مطهری

. ادامه راه سبز«ارس»: فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام در واکنش به مناظره اخیر علی مطهری در تلویزیون، در یادداشتی که سایت انصار نیوز آن را منتشر کرده مدعی شده که مناظره مذکور پرده‌ای دیگر از فتنه آقازادگی را بالا زد.

به گزارش نواندیش رجبی با بیان اینکه «بعد از این مناظره بلافاصله تلفن‌ها پشت هم از مردم که: می‌بینی پسر شهید مطهری چه می‌گوید؟» به فرزند شهید مطهری حمله کرده و افزود:‌ علی مطهری تنها آقازاده‌ای است که از رانت پدر می‌خورد و به همین جهت عقیده و دینش، بینش و دانش و انقلاب و استدلالش دارای کمترین «بار» است.

رجبی در ادامه با اشاره به این سخن مطهری، «اینها رجوی نیستند» نوشته: قطعا او نمی‌داند رجوی که بود! پیش‌تر هم گفتم، او هیچ‌چیز نمی‌داند. آیا رجوی به اصطلاح یک چریک پیش از انقلاب نبود با محکومیت حبس ابد در زمان طاغوت؟ آیا رجوی جنایتکار منافقی نبود که به دلیل عدم پایبندی به ولایت‌فقیه دسته‌های جنایتکار میلیشیایش را به قتل و تخریب و آتش‌سوزی و در یک کلمه «براندازی» واداشت؟ علی مطهری نمی‌داند!

ولی مردم می‌دانند که «پاک‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین این جنایتکاران همان موسوی است! که امروز یزیدوار به حسین‌کشی روی آورده. او مجهول‌الهویه‌ای است که از حزب منحله جمهوری اسلامی سر برآورد و به امام(ره) معرفی شد و ۳۰ سال بر گرده مردم سوار و بهره‌مند از رانت‌‌های «اقتصادی» و «سیاسی» و «مدرکی» برای خود و خانواده و البته از آغاز راه در مرکز یک محفل فتنه‌گر ضدمقام معظم رهبری فعال!

6 نظرات:

سبز حسيني گفت...

از خانم رجبی سوال دارم در قاموس ایشان یزیدوار بودن چه مشخصاتی دارد؟ آیا چیزی بر خلاف این هست که یزید امام حسین را مخیر کرد بین انتخاب بیعت با خود که اسلام را چون پوستینی وارونه با زور و تبلیغات معرفی کرده بود و انتخاب کشته شدن؟ آیا این لشکریان یزید نبودند که امام را خارجی خواندند و خونش را مباح و خاندانش را به اسارت بردند؟ حتی اگر میخواهید قیاس تاریخی بگیرید لطفا حداقل تاریخ را وارونه نسازید! تاریخ اینگونه است: امام حسین(ع) مقابل خلیفه ظالمی چون یزید تن به ذلت نداد و برای اصلاح امور مردم و نجات دین جدش خون خود را نثار کرد.ایشان را کشتند و بر بدنهایشان با سم اسبهاشان تاختند و خاندانش را به اسارت بردند و در تبلیغاتشان جار زدند که خروج کننده بر امیرالمومنین یزید را کشته اند.ولی در نهایت این خون حسین(ع) و مظلومیت ایشان بود که بر کاخهای ظلم یزیدی پیروز شد و در تاریخ چیزی جز ننگ برای یزید باقی نماند.خانم رجبی هرچند در جایگاهی نیستند که بتوانند تاریخ را واژگونه جلوه دهند ولی ماهیت خود را و همقطاران خود را بیشتر نشان میدهند که برای اینان دین و گریبان چاک کردن برای دین فقط ابزاری است برای به دست داشتن قدرت و سرکوب و دیکتاتوری.مردم ایران بسیار باهوشتر از آن هستند که فریب تبلیغات این باند خونریز را که تنها یکی از افتخاراتشان به خون کشیدن مردم در عاشورای ۸۸ بود را بخورند.مردم سبز همچنان برای گرفتن حق خود ایستاده اند و ۲۲ بهمنی سبز می آفرینند.به یاد سلحشوریهای ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و همراه و همگام امامشان و یاران صدیق آن امام عزیز.( یا حسین … میرحسین )

Anonymous گفت...

انقلاب مال ماست !!
چون امام با ماست ...
اونا که سال 57 انقلاب کردن ، الان با ما هستن !
ما نمیزاریم این انقلاب و بنیانگذارشو به نفع خودشون مصادره کنن !!
ما تا آخر با میرحسین هستیم !
همونطور که پدرامون تا آخرش با امام بودن ... حالا نوبت ماست که تا آخر با نخست وزیرش باشیم !!
یا حسین ... میرحسین

Anonymous گفت...

فاطمه خانم امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب شود .البته به شرطی که قول بدی قرص هایت را بموقع بخوری

طوفان سبز گفت...

خانم رجبی مدتهاست که تمام شده است و حرفهای او برای کسی پشیزی نمی ارزد .

Anonymous گفت...

من موندم اگه راست میگید چرافقط نظرخودتون رومیذارید
احسن به خانم رجبی حقیقت تلخه سبزی ها ترش کردن .

پريسا گفت...

دوست ناشناس عزيز

اولا توي اين هفت هشت ماهي كه من اينجا سر ميزنم نظر گذاشتن كاملا آزاده اگر فحاشي نباشه و اين واموندگي شما از اين لحاظ نيست بلكه از جهت اينه كه چقدر سبزها زيادن!

دوما آدم وقتي ميخواهد نظري بگذارد بهتره از روي عقل و تفكر باشه و اينطور نظرهاي شما از روي كينه است جايش اينجا نيست بلكه در كيهان است!

در نهضت كامنت گذاري موفق باشيد
تفكر را براي شما از خداوند متعال خواهانم

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator