۱۳۸۸/۱۰/۲۰

حکم عجیب دادستانی مشهد در خصوص حوادث دانشگاه آزاد این شهر

حکم عجیب دادستانی مشهد در خصوص حوادث دانشگاه آزاد این شهر

. ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش جرس، در پی تجمع هزاران نفری دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد به مناسبت سوم شهدای عاشورای تهران و حمله نیروهای لباس شخصی و انصار حزب الله به این دانشگاه که منجر به زخمی شدن 8 دانشجوی این دانشگاه شد، دادستانی مشهد حراست دانشگاه آزاد را مقصر این اتفاقات دانست و در حکمی عجیب علت محکومیت حراست دانشگاه را "عدم برخورد مناسب و قاطعانه دانشگاه با دانشجویان در دو تجمع قبلی 13 آبان و16 آذر دانست " بدین معنا که اگر در آن تجمعات برخورد قاطع صورت می گرفت دیگر تجمع سومی برگزار نمی شد و نوبت به حمله نیروهای لباس شخصی نمی رسید!!!.

این در حالی است که در این حکم هیچ اشاره ای به محکو میت نیروهای لبای شخصی و نیروی انتظامی که به صورت کاملا هماهنگ شده به دانشگاه حمله کردند نشده است.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در بیانیه ای نیروی انتظامی را به علت حضور و عدم واکنش و ریاست دانشگاه را به علت عدم کفایت و توانایی در مراقبت از دانشجویان مسئولین اصلی این فجایع دانستند.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

باز هم جاي شكرش باقي كه در و ديوار دانشگاه رو مقصر تشخيص ندادن!
اونايي هم كه دانشجوها رو چاقو چاقو كردن كه اسمشو نبر هستند و ياران گمنامي هستن كه هر وقت كه لازم باشه پيداشون ميشه و بعدشم غيبشون مي زنه و انگار نه انگار كه وجود دارن!
از يك منبع موثق شنيدم كه از دو سه روز پيش از حادثه در مسجدي در همون اطراف در كمين بودن تا به محض شلوغ شدن دانشگاه عقده هاي حقارتشونو خالي كنن!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator