۱۳۸۸/۱۰/۲۱

واکنش شدید حوزه علمیه به سخنان مشایی

واکنش شدید حوزه علمیه به سخنان مشایی

. ادامه راه سبز«ارس»: بگزارش كلمه، عضو جامعه ‌مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از ادعاهای اخیر مشایی تاکید کرد: این گونه ‌ادعاها حوزه‌های علمیه را به واکنش شدید وا می‌دارد.

آیت‌‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با فارس در واکنش به ادعاهای اخیر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر احمدی‌نژاد افزود: در صورت صحت خبر، مشایی باید توبه کند زیرا سخنانش کاملا نادرست است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره هزینه‌های تحمیلی این‌گونه ادعاها بر دولت و جریان اصولگرا، تصریح کرد: سخنان وی بیش از حد احمدی‌نژاد را اذیت می‌کند که ما راضی نیستیم.

آیت‌الله ممدوحی در جواب این پرسش که احمدی نژاد در واکنش به سخنان رئیس دفترش چه اقدامی باید انجام دهد، گفت: اگر مشایی چنین سخنانی را گفته باشد احمدی نژاد باید در مورد وی تجدید نظر کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص اظهار نظر افراد غیر کارشناس در امور مذهبی، خاطر نشان کرد: این عمل مانند کار فردی است که جراح قلب نباشد و قلب بیماران را معاینه کند و در حقیقت سخن گفتن در مورد موضوعات مذهبی تخصص می‌خواهد و تحصیلات حوزوی ۳۰ سال طول می‌کشد.

این استاد حوزه در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا حوزه‌های علمیه از سخنان مشایی در خصوص پیامبران مطلع هستند یا خیر، گفت: اگر حوزه‌های علمیه از سخنان رئیس دفتر احمدی نژاد اطلاع یابند با واکنش شدید مواجه خواهد شد.

مشایی در سخنان اخیریش گفته است:حضرت نوح با ۹۵۰ سال عمر نتوانست مدیریت جامع کند چرا که عدالت را ایجاد نکرده است. آمدن پیامبران در طول تاریخ برای تمام شدن دوره‌های قبلی پیامبری بوده است اگر هر پیامبر مدیریت درستی می‌کرد عدالت برقرار می‌شد این را من از خودم نمی‌گویم قرآن می‌گوید.


1 نظرات:

Anonymous گفت...

خر تو خری شده!
کار مملکت داره به کجا میکشه...

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator