۱۳۸۸/۱۰/۲۵

طائب: آنهاكه می‌گویند آقا ازعدالت خارج شده،معنی عدالت رانمی‌فهمند!

طائب: آنهاكه می‌گویند آقا ازعدالت خارج شده،معنی عدالت رانمی‌فهمند!

. ادامه راه سبز«ارس»: طائب استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم اگر در مسیر ولی فقیه حرکت کنند به بهشت خواهند رفت و کسانی که می‌گویند آقا از مسیر عدالت خارج شده است، معنی عدالت را نمی‌فهمند، اینها فکر کرده‌اند که با قرارداد مجلس خبرگان رهبر انتخاب شده است.

وی گفت: اگر کسی کسالت را کنار بگذارد و پرده‌هایی که دشمن کشیده است را کنار بگذارد، می‌بیند که رهبر معظم انقلاب با دیگران فرق می‌کند، او جور کش آقای منتظری در زمان امام خمینی(ره) بود و با آن همه اهانت‌ها ولی در زمان فوت این آقا رهبر آن پیام لطیف و زیبا را دادند و اعلام کردند که اجازه دهید خانواده وی پدرشان را هر کجا که می‌خواهند دفن کنند.

به گزارش فارس طائب پنجشنبه شب در هفتمین نشست سالیانه موسسه ولاء منتظر که در سالن همایش‌های موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی افزود : ویژگی‌های مقام معظم رهبری باعث شد تا ما بعد از رحلت امام خمینی(ره) هیچگاه سرگردانی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه راه سرگردان‌سازی در عملیات نرم این است که جامعه‌ای که امام دارد، امام را از او بگیرند، اظهار داشت: مردم اگر در مسیر ولی فقیه حرکت کنند به بهشت خواهند رفت و کسانی که می‌گویند آقا از مسیر عدالت خارج شده است، معنی عدالت را نمی‌فهمند، اینها فکر کرده‌اند که با قرارداد مجلس خبرگان رهبر انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه دشمن ما بسیار احمق است، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که به مردم بصیرت دهید و تمام مبلغان ما در تبلیغ خود به ایجاد بصیرت پرداختند و موضوع محرم امسال بصیرت بود.

استاد دانشگاه با بیان اینکه حق هیچ‌گاه باطل را دچار نابودی نخواهد کرد، گفت : هرگز جامعه حق امنیت جامعه باطل را به خطر نمی‌اندازد مگر اینکه بتواند مدیریت حق را جایگزین کند.

وی با بیان اینکه جانشین امام زمان(عج) و ولی در دنیا باید نمونه و تک باشد، تصریح کرد: کسی که در زمان غیبت می‌خواهد جانشینی را قبول کند در تاریخ نمونه و تک است.

طائب با بیان اینکه اینگونه نیست که خبرگان رهبری بتوانند رهبر انتخاب کنند، یادآور شد: خبرگان رهبری کشفی انجام دادند و نمی‌توانند اعطای قابلیت کنند و قابلیت را خداوند می‌دهد.


3 نظرات:

Anonymous گفت...

مجلس مؤسسان در زمان رضاه شاه فقید هم مسل مجلس بی خاصیت خبرگان، فقط کشف کرده بود... ولی کشف اونا کجا و کشف اینا کجا!!
موجودات مضحکی هستند!!

Anonymous گفت...

آي زرشك

Anonymous گفت...

درود بر سبز همیشه جاوید.
بنده با سخنان درمورد کشف 100% موافق خبرگان گاری جز کشف وقاحت ندارند و واقعاً که وقیح خوبی را کشف نمودند اما ما بی اطلاع بودیم

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator