۱۳۸۸/۱۰/۲۶

كشف كیهان: سرنخ ترور دانشمند هسته ای!

كشف كیهان: سرنخ ترور دانشمند هسته ای!



.
ادامه راه سبز«ارس»: با وجود آن كه طبق اطلاعیه انرژی اتمی شهید علیمحمدی دانشمند اتمی نبوده، كیهان با اشاره به توهمات صهیونیستها توصیه كرد سرنخ ترور این دانشمند هسته ای از احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم پیدا شود.


شیرزاد كه همكلاسی دوران دانشگاه علیمحمدی بوده، اخیرا او را فردی متدین توصیف كرده بود كه دیدگاه روشنفكری نداشته، اما گرایش سیاسی به سمت اصلاح طلبان داشته است.

كیهان امروز نوشت:

دكتر مسعود علی محمدی دانشمند هسته ای و استاد دانشگاه ایران (كه به شكل وحشیانه ای در مقابل خانه خود در تهران ترور شد) برای محافل اسرائیلی شناخته شده بود. این اذعان در حالی است كه پیش از این محافل صهیونیستی و ضد انقلابی برای انكار نقش دستگاه های اطلاعاتی صهیونیستی و آمریكا در ترور شهید دكتر علی محمدی ادعا می كردند وی فرد گمنامی بوده و اهمیت ترور را نداشته است.

بنا به گزارش سایت همدمی به نقل از روزنامه هایی چون معاریو و هاآرتص، دكتر علی محمدی به واسطه حضور در همایش های علمی بین المللی برای اسرائیلی ها] كه در پوشش پژوهشگر در این محافل علمی شركت می كنند [شناخته شده بود. این روزنامه ها، از یكسو اذعان كردند كه دكتر علی محمدی در همایش های مذكور كم حرفی پیشه می كرد- كه علی القاعده این رازداری برای صهیونیست ها گران تمام شده- اما از طرف دیگر برای گم كردن رد پای سازمان موساد تلاش كردند به تحریف چهره اسلامی و انقلابی و میهن دوست شهید علی محمدی بپردازند، شیوه ای كه صهیونیست ها برای تخریب وجهه دشمنان تسلیم ناپذیر خود در پیش می گیرند و می كوشند انگ همراهی به وی بچسبانند.

منوشه امیر صهیونیست فراری و در استخدام رادیو اسرائیل در ادامه همین روند مدعی شد ترور دكتر علی محمدی كار دولت ایران بوده است. سایت هایی چون رادیو فردا، رادیو زمانه، جرس و... نیز در مصاحبه های ساختگی ذیل عنوان «یك دانشجوی كلاس علی محمدی» (بدون ذكر نام) تلاش كردند به این ترور، شكل وشمایل درگیری داخلی و انتخاباتی بدهند كه بیش از هر سند و قرینه دیگری اهداف و عاملان ترور مذبوحانه وسبعانه اخیر را نشان می دهد.

در این میان جاودان نفر از همكاران رادیو و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طی مقاله ای در گاردین تصریح كرد «ترور دكتر علی محمدی بخشی از نبرد سرویس های اطلاعاتی غربی با جمهوری اسلامی به ویژه در زمینه برنامه هسته ای و مذاكرات مربوط به آن است.»

نكته جالب در پس همه این تحلیل ها، تقلای چند روز اخیر احمد شیرزاد (عضو بدنام فراكسیون مشاركت در مجلس ششم) است كه با مقالات و مصاحبه های مختلف بارسانه های ضد انقلابی و خارجه تلاش كرده ترور شهید علی محمدی را به اختلافات داخلی ربط دهد و در عین حال خود را دوست این شهید مظلوم جا بزند.

وی همان شخصی است كه از پشت تریبون مجلس ششم به اتهام پراكنی علیه برنامه هسته ای كشورمان پرداخت و مدعی شد جمهوری اسلامی درباره برنامه هسته ای خود 19 سال به دنیا دروغ گفته اما اكنون دم خروس بیرون افتاده است. این اظهارات با اعتراض شدید مهدی كروبی رئیس وقت مجلس مواجه شد. به نظر می رسد تحقیق از این مهره بدنام، سرنخ هایی از ترور شهید علی محمدی را به دست بدهد.

2 نظرات:

سبز حسینی گفت...

سلام به همه دوستان سبز. در مورد ادامه راه سبز می خواهم یه پیشنهاد مطرح کنم که نظر خودم راجع به اون ممتنعه و اونم این که جنبش سبزسعی کنه در محدوده ی قانونی تری حرکت کنه مثلا علیه رهبر(لعنت ا.. علیه) شعار نده و سعی کنه برای مراسماتش مجوز بگیره. توی راهپیمایی هاش آدم کشی را به شیوه ای مسالمت آمیز محکوم کنه و دنبال تشنج آفرینی نباشه. این بزرگترین ضربه به یک حکومت مستبد است که امکان سواستفاده را هم نمیده. و پله پله خواسته هاشو پیش ببره. یک گیاه سبز به مرور یک سنگ را نابود می کنه. و در نهایت منطقی ترین و کم هزینه ترین راه برای نجات کشور پیروزی در انتخابات بعدیه که امیدوارم تقلبی در کار نباشه که دیگه نمیدونم باید چیکار کرد ولی از دوستان می خواهم اینو بدونن که در صورت سقوط حکومت کشور فروپاشی میشه!!!

Anonymous گفت...

بيچاره ها کارشان به جايي رسيده که حتي به نظر هاي خودشان هم راي ممتنع ميدن بابا خيلي بدبخت شدين ديگه
حالا ميگم چه طوره آدم کشي رو تبليغ کنيد بابا يک بار هم دست از دروغگوي بردارين مثل ايکبير گنجي که راحت خودشو خالي کرد.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator