۱۳۸۸/۱۰/۲۱

اظهارات جدید مشایی در مورد حضرت نوح، ابن سینا و رازی

اظهارات جدید مشایی در مورد حضرت نوح، ابن سینا و رازی!


. ادامه راه سبز«ارس»: به گزارش ایلنا، رحیم مشایی در پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزود: جایگاه دانشمندان را در برنامه پیشرفت‌های خود تکریم می‌کنیم چرا که سهم اهمیت یک نعمت مهم‌ترین بخش از شکر نعمت است. کسی که نعمتی را درک نکند نمی‌تواند شاکر آن باشد. درک ابعاد شخصیت‌های بزرگ یک واجب عینی است و اگر افراد دیگر در این زمینه از ما سبقت گرفته‌اند از مسئولیت ما در شناخت این افراد کم نمی‌کند.

رئیس دفتر احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه دریافت درستی از انبیاء و اولیای الهی نمی‌شود گمان می‌کنیم آنها تنها معلم اخلاق بوده‌اند در حالی که انبیاء برای برقراری عدالت آمده‌اند و این عدالت آغاز کاری است برای پدید آوردن تحولاتی جدید برخی گمان می‌کنند جامعه آرمانی جامعه‌ای است که ظلم و فساد و قتل در آن نباشد و فقیر گرسنه نخوابد بلکه این جامعه آرمانی نیست و تنها مقدماتی است برای امکان بروز استعدادها.

مشایی گفت: اگر امروز به افرادی مانند رازی و ابوعلی‌سینا افتخار می‌کنیم به طوری که قد آنها از اعماق تاریخ بیرون است برای بلندی قد آنها نیست بلکه کوتاهی قد نسل‌های بعدی آن را نمایان کرده است. شاید بوعلی‌سینا در عصر خود قامتی برجسته داشته اما قرار نیست افتخار هزار سال بعد آدمیان نیز باشد و این نشانه فقر انسان‌ها در دهه‌های بعدی است چرا که نشان می‌دهد فرصت شکوفایی در دوره‌های متعدد پدید نیامده است.

مشایی افزود: اگر قرار باشد طی چند هزار سال فقط چند صد ابوعلی‌سینا به وجود آید افتخارآمیز نیست. حضرت نوح با 950 سال عمر نتوانست مدیریت جامع کند چرا که عدالت را ایجاد نکرده است. آمدن پیامبران در طول تاریخ برای تمام شدن دوره‌های قبلی پیامبری بوده است اگر هر پیامبر مدیریت درستی می‌کرد عدالت برقرار می‌شد این را من از خودم نمی‌گویم قرآن می‌گوید.

مشایی گفت: تاریخ همواره محروم بوده از اتفاقات مبارکی که خداوند برای بشر می‌خواسته اما خود بشر نخواسته است. باید پرسید مکانیزم توسعه عدالت در جهان چیست. بی‌تردید هیچ راهی برای هیچ مرسل و نبی وجود ندارد برای اینکه عدالت را محقق کند جز اینکه علم را بگستراند اگر امام زمان به توسعه عدالت موفق می‌شود، راهش توسعه علم است. هر چند که محرومیت‌های تاریخی نیز از علم وجود داشته است.

13 نظرات:

Anonymous گفت...

يعني توي دولت احمدي نژاد به حدي قحط الرجال حاكمه كه احمقي مثل اين آقا شده رئيس دفتر؟؟؟؟

Anonymous گفت...

احتمالا ایشون خود امام زمان هستند .

Anonymous گفت...

اوايل فكر ميكردم اين آقا هم مانند مموتي خودش را به خل و چلي زده تا از اين طريق به نون و نوايي برسد ولي الان يفين پيدا كردم واقا ديوانه است كه صد البته ديوانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد و شود مشارش

Anonymous گفت...

اوايل فكر ميكردم اين آقا هم مانند مموتي خودش را به خل و چلي زده تا از اين طريق به نون و نوايي برسد ولي الان يفين پيدا كردم واقا ديوانه است كه صد البته ديوانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد و شود مشارش

دختر سبز(آنتي چي توز) گفت...

به افتخار مادر عروس...
باز اين بوزينه از جاش بلند شد يه ..... زد

حسام گفت...

می گم اینا حرف زدن بلد نیستن,حرف نزدنم بلد نیستن؟!

Anonymous گفت...

شما که خیلی راحت میتونید دروغ بگید خاک برسر اون ابله هایی بکنن که این چرندیات را باور کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تینا گفت...

من اومدم ببینم شماها آدم شدیدچیز درست توی وبلاگتون بنویسید دیدم نه از خرها یه پله زدید بالا!خیلی......

رستم گفت...

تينا عزيز

چطور اينجاها كه ميرسه و جفنگيات اطرافيان خودتان را ميبينيد يك دفعه كپ ميكنيد و به صحراي كربلا ميزنيد. هر چند كه اين طيف محمود خان همه شان بمانند سردسته شان هاله بين و جفنگ گو هستند و نه تنها براي ما سبز ها بلكه براي دوستان اصولگراي واقعي هم ذره اي ارزش ندارند!

به اميد غلبه روشنايي بر تاريكي

Anonymous گفت...

و با كمال تاسف بايد گفت كه فعلا همين طيف بيسواد نادان بر مسند كار هستند و ميهن را به تباهي كسيده اند

Anonymous گفت...

به اميد غلبه روشنايي بر تاريكي
دمت گرم رستم
احتمال میدم این تینا یا خونواده شهید یا خونواده جانباز یا بسیجی یا این جور چیزی تشریف دارن و بالاخره یه جوری منافعش رو در خطر میبینه

Anonymous گفت...

با سلام
دستگاهاي دولتي از بالاترين رده تا جزءترين رده پراست از اين افراد بيشعور احمق عوضي !و نبايد زياد حرص خورد ! افرادي كه نمي توانند دو تا مرغ را در حياط خلوتتشان نگهداري كنند متاسفانه با پارت بازي و ريش گذاشتن و انداختن پيراهن برروي شلوار و پوشيدن كاپشنهاي مخصوص و پيراهنهاي بدون يقه و... نسل اندر نسلشان و تمامي دوربرشان را در دستگاههاي دولتي به نون و نوايي رسانده اند ! واي برمملكت ما كه چه مي شود؟اي ايران با تو جه ها كه نمي كنند؟تممدن عظيم ما را جه ها كه نكرده اند؟

reza گفت...

وجود یک مرتد وکافر و زنذق در این دولت مایه ننگ همه مسلمانان است

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator