۱۳۸۸/۱۰/۲۳

محل خاکسپاری استاد دانشگاه تهران + زمان و مكان تشييع

محل خاکسپاری استاد دانشگاه تهران

. ادامه راه سبز«ارس»: پیکر مرحوم دکتر مسعود علیمحمدی فیزیکدان ایرانی که صبح روز گذشته طی یک عملیات بمب گذاری در قیطریه تهران به شهادت رسيد به گفته رئیس پردیس علوم پایه دانشگاه تهران بر طبق نظر خانواده اش در امامزاده ای در چیذر تهران آرام می گیرد.

علی مقاری با بیان این خبر درباره برنامه تشییع و دفن پیکر مرحوم علیمحمدی گفت: هنوز برنامه ها قطعی نشده اما بر اساس آخرین گفتگویی که با خانواده مرحوم داشته ایم حدس قوی این است که برنامه های تدفین تا آخر وقت امروز قطعی شود.

وی افزود: خانواده مرحوم علیمحمدی می خواهند پیکر دکتر علیمحمدی را در امامزاده ای نزدیک منزلشان در چیذر تهران به خاک بسپارند.

رئیس پردیس علوم پایه دانشگاه تهران درباره برنامه های دانشگاه تهران نیز گفت: برنامه های دانشگاه تهران نیز تا آخر وقت امروز نهایی می شود.

آخرين خبر از زمان و مكان تشييع :

روابط عمومي دانشگاه تهران اعلام كرد: پيكر استاد مسعود علي‌محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران كه صبح روز گذشته در يك حادثه تروريستي به شهادت رسيد، ساعت 8:30 فردا پنج‌شنبه از مقابل منزل آن مرحوم تشييع و در امامزاده علي‌اكبر چيذر به خاك سپرده مي‌شود.

فيلمي كه مشاهده ميكنيد 5 دقيقه پس از انفجار توسط اهالي گرفته شده
خانمي كه با چادر سرمه اي در فيلم مشاهده ميگردد همسر استاد هستند


دانلود

1 نظرات:

iransat گفت...

مراسم خاکسپاری استاد عليمحمدی را سبز ميکنیم

دوستان سبز هرچه سریعتر باید این حربه کودتاچیان را نقش بر آب کنیم. برگ برنده در دست جنبش سبز است. این استاد دانشگاه حامی میرحسین بوده و جزو اساتید سبز دانشگاه تهران او این روزها در کنار مردم و همراه دانشجویان بوده است.

بنابراین باید در مراسم خاکسپاری شرکت گسترده داشته باشیم و این مراسم را سبز کنیم. نباید بگذاریم کسانی که خون این استاد سفر کرده را بر زمین ریختند از جنازه او نیز سواستفاده کنند.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator