۱۳۸۸/۱۰/۲۶

موضع گیری فاطمه رجبی علیه مراسم ختم پدرش

موضع گیری فاطمه رجبی علیه مراسم ختم پدرش

. ادامه راه سبز«ارس»: فاطمه رجبی با اشاره به برخی اتفاقات رخ داده در مراسم سالگرد درگذشت علامه دوانی گفت:با اطلاع از فعالیتهای صورت گرفته برای سیاسی کردن مراسم بزرگداشت یک عالم دینی و انقلابی و جهتگیری‌هایی که برخی از برگزارکنندگان این مراسم داشتند، از حضور در آن خودداری کرده و یادبودی را در مسجد میدان کاج سعادت آباد برگزار کردیم.

به گزارش فارس همسر غلامحسین الهام گفته است:در این مراسم که به میزبانی فرهنگسرای ابن سینا برگزار شده بود، علاوه بر حمایت از سران فتنه و کودتای مخملی توسط سخنران مراسم، شعارهایی نیز توسط برخی حاضرین علیه مسئولان نظام سرداده شد که با بی تفاوتی دست‌اندرکاران مراسم همراه بود.

وی اضافه کرد: متاسفانه این پیش بینی‌ها محقق شد و سخنران اصلی برنامه، بدون هیچگونه ارتباط و شناختی از پدر مرحومم و یا حتی قرابت فکری با علامه دوانی، مراسم یادبود را تبدیل به یک میتینگ سیاسی کرده و به تبلیغ کودتای سبز که توسط ملت ایران خنثی شد، پرداخته است.

رجبی با یادآوری اعتراض برخی از بستگان و افراد حاضر در این مراسم به اظهارات سخنران گفت: آنها نیز در پاسخ گفته‌اند که ما اینجا را محل خوبی برای بیان افکار خود یافته‌ایم؛ یعنی بزرگداشت یک عالم معتقد به انقلاب تبدیل به میتینگ ضد نظام شده بود.

وی در پایان از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور خواست تا با پیگیری اهداف برگزاری این مراسم و جهت‌گیری‌های بیان شده در آن، جلوی اینگونه اقدامات مغایر با مصالح ملی در پوشش یادبود یک عالم دینی و انقلابی گرفته شود.

گفتنی است مراسم یادبود مرحوم دوانی از طرف پسر آن مرحوم برگزار شده بود!.


2 نظرات:

زنبوردار گفت...

ظاهرا خواهر و برادر با هم اختلاف نظر دارند . البته این تنها مورد نیست و در خانواده های معتقد از این نوع شکافها زیاد دیده شده است

Anonymous گفت...

پسر حضرت نوح هم به جهنم رفت

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator