۱۳۸۸/۰۷/۱۵

حنیف مزروعی از سردبیری پایگاه ‏اطلاع‏رسانی "نوروز" استعفا کرد

حنیف مزروعی از سردبیری پایگاه ‏اطلاع‏رسانی "نوروز" استعفا کرد

ادامه راه سبز«ارس»: حنیف مزروعی، سردبیر پایگاه اطلاع‏رسانی نوروز طی نامه‏ای خطاب به اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی استعفای خود را اعلام کرد. حنیف مزروعی دراین نامه که در تاریخ چهاردهم مهرماه نگاشته شده است، یکی از دلایل استعفای خود را جلوگیری از تحت فشار قرار گرفتن اعضای دربند حزب اعلام کرده است. متن این استعفا امروز جهت انتشار در اختیار سایت نوروز قرار گرفته است.

متن کامل استعفای سردبیر پایگاه اطلاع‏رسانی نوروز به شرح زیر است:


اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی
با سلام،

احتراما همانگونه که مستحضرید اینجانب از سال 1386سمت سردبیری پایگاه اطلاع رسانی نوروز، پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت را عهده دار بودم و تا به امروز سعی کرده ام تا وظیفه خود را در حد توان و مقدوراتم انجام دهم. در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری نیز اینجانب و سایر همکاران سایت نوروز نهایت تلاش و همت خود را برای پوشش اخبار انتخابات به کار بردیم و پس از انتخابات نیز سعی کردیم که برای آگاهی افکار عمومی وقایع رخ داده در کشور را به درستی بازتاب دهیم. متاسفانه همانطور که مستحضرید در حوادث پس از انتخابات و فضای امنیتی حاکم بر کشور تحت تعقیب قرار گرفتم ولیکن در این مدت سعی کردم با تمام توان رسالت خبررسانی و وظیفه خود در مدیریت سایت را انجام دهم.

اینجانب با کمال احترام اعلام می کنم که به علت پاره ای مشکلات شخصی و همچنین تحت فشار قرار نگرفتن دوستان در بند از تاریخ 14 .مهرماه از سمت خود در سایت نوروز کناره گیری کرده و از شورای مرکزی حزب تقاضا دارم با کناره گیری اینجانب موافقت بفرمایند.

با آرزوی توفیق و رسیدن به ایرانی آباد و آزاد
حنیف مزروعی
۱۴-۰۷-۱۳۸۸

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator