۱۳۸۸/۰۷/۱۵

ادامه برنامه‏های سعید قاسمی، در نقش مجلس‏ گرم‏ کن‏

ادامه برنامه ‏های سعید قاسمی، در نقش مجلس‏ گرم‏ کن.
ادامه راه سبز «ارس»: سردار خود خوانده، سعید قاسمی که هیچ سمت رسمی در ساختار نظامی کشور بر عهده نداشته و حتی سابقه‏ ی رزم شفافی نیز ندارد چندی است که نقش مجلس‏ گرم‏ کن(ملیجک) محافل حامیان کودتا را بر عهده گرفته است.

سعید قاسمی، در سال‌های اخیر با پشتوانه مالی و استفاده از امکانات لجستیک تبلیغاتی و تشکیلاتی نهادهای خاص، ادعا می‏کند که از رهبران حزب‏الله ایران است و جریان استشهادیون جهان‏اسلام و نیروهای استشهادی دانشجویان و حرکاتی از این دست را راه اندازی کرده ‏است که جز بی‌آبرویی در جهان و البته ضربه زدن به وجهه ایران و اسلام، چیزی به ارمغان نیاورده است.

به گزارش موج سبز آزادی، قاسمی در راستای اهداف تبلیغاتی خود چندی است که نقش مجلس گرم‏کن محافل حامی کودتا را نیز بر عهده گرفته است. وی پس از سخنانی که اخیرا در دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد قرار است پنج‏شنبه ۱۶ مهر در دانشگاه آزاد مشهد حضور پیدا کرده و در جلسه‏ای که به میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار می‏شود سخنرانی کند.

این جلسه که از واهمه حضور سایر دانشجویان به صورت خصوصی و با دعوت قبلی حضار برگزار ‏می‏شود قرار است از ساعت ۱۴ الی ۱۷، در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه آزاد مشهد برقرار شود.

2 نظرات:

نیما سوادکوهی گفت...

با همه اینها سگ او شرف دارد بر میر حسین خائین و وطن فروش و شماها دارو دسته ای او بروید و زیاد آن درب فاضلاب را باز نکیند و مردم و جامع را از بوی بد فاضلاب عذاب ندهید وای وای وای چه شد چه شد - نمی دونی نه -آخ شاخ میر حسین و دارو دسته اش شکسته شد زنده باد احمدی نژاد خاک عالم بر سر شما ها جنبش سبز

Anonymous گفت...

از نوع صحبت شما کاملا مشخص که چه جور تربیت شده اید
واقعا به این دولت تبریک میگم که چنین هوادار هایی داره
حداقل حرمت کسایی که داری ازشون طرفداری میکنی رو نگه دار

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator