۱۳۸۸/۰۷/۱۳

محمدرضا نقدی عامل شکنجه شهرداران در بازداشتگاه وصال، فرمانده بسیج شد

حسین طائب برکنار، و محمدرضا نقدی عامل شکنجه شهرداران در بازداشتگاه وصال، فرمانده بسیج شد

ادامه راه سبز(ارس): ساعتی پیش آیت الله علی خامنه ای با صدور حکمی محمدرضا نقدی را به فرماندهی بسیج منصوب کرد و به این ترتیب حسین طائب فرمانده فعلی بسیج از این سمت برکنار شد.

آیت الله خامنه ای همچنین محمد حسین زاده حجازی معروف به محمد حجازی و جانشین فعلی فرمانده کل سپاه را به جای محمدرضا نقدی به سمت معاون آماد و پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب كرد.

وی همچنین در حکم دیگری سرتيپ پاسدار حسين سلامي را به جای محمد حجازی به سمت جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران منصوب کرد و سرتيپ پاسدار امير علي حاجي زاده را به سمت فرماندهي نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منصوب كردند.

محمدرضا نقدی که سرتیپ سپاه است و در شمار معاودین عراقی به شمار می رود علاوه بر فرماندهی سپاه قدس و فرماندهی آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح،در نیمه دوم دهه هفتاد فرماندهی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی را در کارنامه خود دارد و به طور مستقیم برخورد با غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران و بازداشت شهرداران مناطق مختلف تهران را بر عهده داشت.

با افشای نحوه شکنجه شهرداران مناطق در بازداشتگاه زیرزمینی وصال تهران و همچنین افشای نقش محمدرضا نقدی در ضرب و شتم عبدالله نوری و عطاء الله مهاجرانی در نماز جمعه تهران از سوی گروه انصار حزب الله، نقش وی در هدایت گروه های فشار برای بر هم زدن جلسات سخنرانی اصلاح طلبان، و فعالیت های مالی پنهانی، سرانجام محمدرضا نقدی از سمت فرماندهی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی برکنار و به یک پست ستادی در ستاد کل نیروی های مسلح منتقل شده بود.

1 نظرات:

sheeva گفت...

من محصول جمهوري اسلامي هستم ،من ساخت حكومت اسلامي ام ،رژيم استبداد ديني خود مسئول توليد آدم هاي با انديشه هاي مثل من است .همانطوري كه اين رژيم 7 ميليون معتاد،بيش از 3 ميلين مواد فروش ،چند ميليون زن خياباني توليد كرده است به همان نسبت نيز چند ميليون كفر گو متنفر از تمامي عربده هاي اسلام حاكمان ستمگر توليد كرده است.پيش از تسلط ضد انقلاب در سال 57 اگر مجموع نوشتها و كتب انتقادي و ضد اسلامي را جمع آوري مي كرديم يك جعبه كوچك را پر نمي ساخت اما اكنون يك كتابخانه عمومي هم گنجايش كتابها و مقالات و پژوهشهاي انتقادي و اسلام ستيز را ندارد .

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator