۱۳۸۸/۰۷/۱۷

بعد از سیاسیون نوبت به هنرمندان رسید: دو بازیگر سینما ممنوع‌الخروج شدند

بعد از سیاسیون نوبت به هنرمندان رسید:
دو بازیگر سینما ممنوع‌الخروج شدند

ادامه راه سبز«ارس»: صبح امروز مامورین حراست فرودگاه از خروج فاطمه معتمدآریا بازیگر نامدار ایرانی و مجتبی میرتهماسب دیگر هنرمند ایرانی جلوگیری کردند.

این اتفاق هنگامیکه روی داد که گروهی از سینماگران ایرانی در پی دعوت آکادمی اسکار قصد داشتند، تا تهران را جهت شرکت در برنامه بررسی سینمای ایران در آمریکا ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری هرانا و به نقل از فرهنگسرای پویا در پاریس ، فاطمه معتمد آریا، ابراهیم حاتمی کیا، سیدرضا میرکریمی، مجتبی راعی، علیرضا رئیسیان، محمدمهدی عسگرپور، امین تارخ، فرهادی توحیدی و مجتبی میرتهماسب از جمله سینماگرانی بودند که شش ماه پیش از سوی خانه سینما جهت اعزام به این سفر انتخاب شده بودند.

صبح امروز ۵ شنبه این گروه به همراه رضا کیانیان که در آخرین لحظه به آنان اضافه شد به فرودگاه رفتند. حراست فرودگاه براساس حکمی که در روز چهارشنبه به انها ابلاغ شده بود، از خروج فاطمه معتمد آریا و مجتبی میرتهماسب دو تن از سینماگرانی که در جنبش سبز فعالیت گسترده‌ای داشتند ممانعت به عمل آوردند و مانع خروج آنها از ایران شدند.

مامورین امنیتی فرودگاه پاسپورت‌های فاطمه معتمدآریا و مجتبی میرتهماسب را گرفتند و از آنها خواستند تا روز شنبه خود را به ساختمان سنگی وزارت اطلاعات در خیابان جردن معرفی نمایند.

گفتنی است طی دو سال گذشته این چندمین باری است که فاطمه معتمدآریا در ساختمان سنگی وزارت اطلاعات مورد بازجویی قرار می گیرد.

2 نظرات:

سبز اندیش گفت...

خواهشا عکس را عوض کنید مایه آبروریزی است . این عکس ایرج طهماسب است

aras گفت...

سبز اندیش عزیز

با سپاس از توجه شما، ولی در توضیح عکس به این نکته اشاره شده بود!، با این حال و با توجه به اینکه ممکن است دوستان دیگری هم با عکس قبلی بمانند شما به اشتباه بیفتند و به توضیح عکس توجه نداشته باشند، لذا عکس مورد نظر را تغییر دادیم.

با تکشر مجدد از توجه شما به ارس

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator