۱۳۸۸/۰۷/۱۲

پاسخ دکتر محمد تقی کروبی به اتهام وارده از سوی سایت های وابسته به دولت

پاسخ دکتر محمد تقی کروبی به اتهام وارده از سوی سایت های وابسته به دولت
ادامه راه سبز «ارس»: به دنبال اتهام وارده از سوی سایت های وابسته به دولت در خصوص خروج ارز از کشور توسط مهدی کروبی؛دکتر محمدتقی کروبی پاسخی صریح به جریان سرکوبگر به شرح ذیل داده است:

آنرا كه حساب پاک است، از محاسبه چه باك است

چند روز پيش خبري در يكي از سايت هاي حامي جريان سركوبگر با عنوان انتقال اموال آقاي كروبي به خارج از كشور از طريق صرافي ها و نظام بانكي منتشر و بلافاصله مورد استفاده سايت هاي وابسته به جريان سركوبگر و سايت رسمي دولت ايرنا قرار گرفت. آز انجا كه اين روزها روزنامه هاي زرد و وابسته به حاكميت دريدگي كرده و هر نوع بي حرمتي و اتهام عليه اين يار امام را مجاز مي دانستند، و پاسخگوئي به خضعبلات مربوطه که هدف در انحراف افكار عمومي از حوادث اخير داشته را به مصلحت نمی دانستم. ليكن ارسال فله اي اس ام اس این اتهام و اصرار برخی از همكاران دانشگاهي ام مبني بر پاسخ به اتهام هاي مالي (بيماري لاعلاج بخشي از اشخاص در سيستم فعلي) موجب نگارش اين متن گرديد. اگرچه لازم است كه بگويم:

جواب است اي برادر نه جنگ است

كلوخ انداز را پاداش سنگ است

اما اصل اتهام منتشره چنین بود :

“ بررسی عملکرد مالی 5 شعبه صرافی مستقر در جزیره کیش نشان داد که مهدی کروبی از 6 تیر لغایت 18 شهریور 88 طی 38 مرحله، مبلغ 24 میلیون و 829 هزار و 480 یورو را به خارج از کشور انتقال داده است. با توجه به این حجم بالای نقل و انتقال ارزی، احتمالاً کروبی قصد خروج از ایران را دارد که بر همین اساس لازم است وی در اولین فرصت ممنوع الخروج شود."

براي تنوير افكار عمومي فرصت را غنيمت شمرده و به اطلاع ملت بزرگ و فهيم ايران مي رسانم كه خبر فوق الذكر كذب محض است و آقاي كروبي نه تنها در هيچ كشور خارجي حساب بانكي ندارد بلكه يك یورو و یا یک دلار نیز به خارج از كشور انتقال نداده است. ورود اين اتهام مطابق قوانين كشور مستوجب مجازات است، البته اگر مدعي العموم به جز صدور كيفر خواست هاي سياسي عليه مظلومان دربند و حصر مخفی یاران نزدیک امام(ره) فرصتي براي رسيدگي به افعال خلاف شرع، قانون و اخلاق اين دين فروشان روئين تن داشته باشد.

خوشبختانه اين سايت و رسانه هاي اقماري دولت در انتشار اين دروغ بزرگ ادعا كرده است كه انتقال اين وجوه از طريق صرافي هائي معتبر در كيش صورت گرفته است. اين بدين معنا است كه اولا بر خلاف آنان كه نزدیک به 18 ميليارد دلار با كاميون به تركيه حمل كردند و ثروت بادآورده اي براي آن كشور به ارمغان آوردند، مجموعه آقاي كروبي را مجموعه اي عاقل دانستند كه بر فرض انتقال وجوه مالي، اين امر را از طريق سيستم بانكي انجام دهند. ثانيا وظيفه مدعي العموم و سایر مراجع ذی صلاح در رسيدگي به اين امر را آسان ساخته است.

متاسفانه فرهنگ دروغ و اتهام از سوي كسانيكه كه خود آلودگي شديد مالي دارند، حكايت دزدي است كه در هنگام فرار بانگ ذرد را بگير فرياد مي زد. مثل حكيمانه اي است كه مي گويد كافر همه را به كيش خود پندارد . بياد داريم كه در مناظره تاريخي انتخابات دهم، رئيس دولت به دروغ مدعي شد ستاد آقاي كروبي به شركت مخابرات براي ارسال اس ام اس به ميزان 20 ميليارد تومان رجوع كرده است. ادعائي که دو روز بعدتوسط شركت مخابرات وابسته به همين دولت تكذيب شد. اين در حالي بود كه هزينه ارسال اس ام اس اين ستاد تا آن زمان هفت ميليون یکصد پنجاه هزار تومان بود. جاي تاسف است كه در پرتو اين مديريت، دروغ و اتهام بعنوان بخشي از فرهنگ حاكميت در آمده است، فرهنگي كه كليت نظام جمهوري اسلامي را هدف گرفته است. همانطور كه شيخ اجل سعدي مي فرمايند:

اگر جفت گردد زبان با دروغ

نگيرد ز بخت سپهري فروغ

مردم بزرگ ما بدانند كه بر خلاف آنان كه دست در اموال بيت المال كردند، به قاچاق نفت و ... مشغول بودند ( البته بخوانيد براي امور خيريه)، و يا هنر غيب كردن سيصد ميليارد تومان از دارائي شهرداري تهران ظرف دو سال را داشتند يا اينكه اختلاف حسابی ناقابل قريب 25 ميليارد دلار از پول نفت ميان وزرات نفت و بانك مركزي را در مدت كوتاهي ایجاد کنند، كروبي و فرزندانش زندگي شفاف و روشن داشته و دارند. مطمئن باشيد كه اگر چنين نبودكروبي و يارانش اينگونه به حمايت از حقوق مردم مظلوم نمي پرداختند. آقاي كروبي غير از سه دانگ از منزل مسكوني اش كه در حال حاضر در حال ساخت است، مال غير منقول شخصی ديگري نداشته و ندارند. او نه ویلا دارد نه کارخانه ونه در صادرات قیر فعال است و نه دستی بر واردات شکر ومرکبات دارد. بر خلاف بسياري از اين دوستان كه به بركت انقلاب از شهرستان به تهران آمدند و سپس شميران نشين شدند، كروبي از سال 1349 در شميران بوده و بعنوان يك فرهنگي هنگامیکه در زندان نبودند در دبيرستان هاي معروف تهران و شمیران تدریس می کردند. ساختمان دفتر ايشان، حزب اعتماد ملي و روزنامه اعتماد ملي که در حال حاضر پلمپ شده، همگي استيجاري است. از 1354 كه به همراه عده اي خير، صندوق قرض الحسنه بعثت در تجريش را افتتاح كردند، حساب جاري و قرض الحسنه ايشان در اين موسسه و موسسات مالی مشابه كاملا شفاف بوده است. ایشان بنابر سنت ديرينه روحانيت و با اذن مراجع بزرگ شیعه از دير باز وجوه مالي اعم از وجوهات شرعي و يا وجوهي كه براي انجام امور خيريه توسط اشخاص حقيقي كه انتظار و توقعي در قبال آن نداشتند از يك دست دريافت و از دست ديگر به صاحبان واقعي بدون گزینش مذهبی، سیاسی و قومی پرداخت مي كردند. كما اينكه اين روزها عده اي از خيرين و مومنين جهت كمك به قربانيان جنايات اخير، كروبي اين امين مالي امام راهمراهي كرده تا بتواند در اين شرائط سخت، باري ولو ناچيز از خانواده هاي دردمند بردارد. بزودی جزئیات بیشتری از زندگی ایشان خودم و برادرانم در اختیار افکار عمومی قرار خواهم داد تا سیه روز شود آنکه در او غش باشد.

ضرب المثلي است كه مي گويد آنرا كه حساب پاک است، از محاسبه چه باك است. لذا از وزرات اطلاعات، نهادهاي موازي فعال و رسانه ميلي (همان ملي سابق) به جد مي خواهم تا با بهره گيري از تمام توان و امکانات پیدا و پنهان خود به اتهام وارده رسيدگي كنند و اگر یکصدم آن نیز واقعیت داشت، مراتب را از طريق برنامه هاي متعدد سيما به اطلاع عموم برسانند. در عين حال پيشنهاد آقاي كروبي در مناظره ها ي انتخاباتي را مبني بر تشكيل يك كميته مستقل حقيقت ياب مورد اعتماد ملت جهت رسيدگي به اموال مسئولين خاصه مدیران اجرائی پس از انقلاب و اعلان نتایج بررسی و تحقیق به مردم که به تعبیر امام ولی نعمت ما هستند را تکرار می کنم. در این شرائط تیره و تار و بعنوان یک معلم حقوق امیدی به رسیدگی قضائی به حریم این روئین تنان را ندارم ، اگرچه مطمئنم عقلای قوم بدرستی می دانند بدنام کردن امین امام بیش از آنکه به او آسیبی برساند ماهیت جمهوری اسلامی را لکه دار می کند، زیرا بخت از اینان برگشته و مردم دیگر به آنان اعتماد ندارند.

و لا تلبسو الحق بالباطل و تکتمو الحق و انتم تعلمون
حق را به باطل نپوشانید تا حقیقت را پنهان سازید، حال آنکه به حقانیت آن واقفید.

بدخواه كسان هيچ به مقصد نرسد

يك نكند تا بخودش صد نرسد

من نيك تو خواهم و تو خواهي بد من

تونيك نبيني و بمن بد نرسد

و اما در ارتباط با اهداف اين اتهام آنهم از سوي كساني كه مدعي انقلاب امام و دين و دينداري هستند. اين رفتار مذبوحانه كه عموما با ارتزاق از اموال بيت المال صورت مي پذيرد، انسان را به ياد اين آيه قران كريم مي اندازد:

اولئك الذين اشترو الحيواه الدنيا بالاخره فلا يخفف عنهم الغذاب ولا هم ينصرون

كسانيكه متاع دو روز دنيا را خريدند و ملك ابدي را فروختندو پس در آخرت در عذاب اند و تخفيفي نيابند و كسي آنان را ياري نكند.

آيا براستي اينان فكر مي كنند حريم اهريمني آنان ابدي است و يا آنكه به مانند اين دنيا در محكمه الهي نيز روئين تن هستند.

واتقو ا يوما لا تجزي نفس عن نفس شيئا ولا يقبل منها شفاعه و لا يوخذ منها عدل و لا هم ينصرون

حذر كنيد از روزي كه در آن روز كسي به جاي كسي ديگر مجازات نشود و شفاعت از كسي پذيرفته نگردد.

آيا براستي گناه ناكرده كروبي غير از پيگيري حوادث و جنايات سه ماهه گذشته از سوي متجاوزان به حريم حقوق ملت بوده است؟ آيا تلاش در جهت احقاق حق مظلومان در اين نظام آنهم از سوی کسی که 5 دهه سابقه مبارزاتی دارد و امام او را مجاهد صف اول اسلام نامید بايد با چنين واكنش هاي ابلهانه اي مواجه شود؟ با تاسي از مولايم امام حسين (ع) به این قبیله دنیا پرست توصيه مي كنم كه اگر دين نداريد و به آخرت اعتقاد نداريد لاقل آزاد مرد باشيد. اينقدر مرد باشيد كه با صراحت بار جنايت هاي اخير و افعال شنيع متجاوزان علیه هموطنان خودتان را بر عهده بگيرد و كروبي را بخاطر مواضع اش در قبال حوادث اخير مورد تهاجم قرار دهيد. آزموده را آزمودن خطاست. بدنبال هتاکی های شعبان بی مخ های مسلح در نماز جمعه تهران به ایشان در مقاله اي نوشتم کروبی بیدی نیست که با این باد ها بلرزد. ضرب المثلي در فرهنگ انگليسی است كه میتواند شعبان های موجود در روزنامه های زرد و حکومتی و سایت های زنجیره ای کمک کند. این ضرب المثل مي گويد:

Even an ass will not fall twice in the same quick sand.

حتي يك الاغ هم دوبار در يك چاله نمي افتد

پس بدانید كروبي بر اساس وظيفه شرعي و ملي خود در قبال متخلفان و متجاوزان به حريم ملت ايستاده و خواهد ايستاد و دراين راه از پرداخت هر هزينه اي استقبال مي كند و به كوري چشم دشمنان اش، اين فرزند غيرتمند زاگرس، همچون زاگرس در اين راه استوار خواهد ايستاد وتا پايان عمر و در جهت خدمت به اين مردم مظلوم در اين ديار باقي خواهد ماند. مروري كوتاه بر حوادث چند دهه گذشته گواه اين واقعيت است كه فرار از خشم ملت ها عاقبت ظالمان بوده است نه آنان كه تنها رضایت باری تعالی و خادم بودن ملت را افتخار خود می دانند.

محمد تقي كروبي
۱۰ مهر ۱۳۸۸

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator