۱۳۸۸/۰۹/۲۱

نماهنگ "سبز یعنی استقامت تا بهار"

نماهنگ "سبز یعنی استقامت تا بهار"

"تقدیم به بسیجیان حقیقی و سپاهیان واقعی که سربازان گمنام جبهه سبزند... به امید رهایی همه ملت ایران از چنگال ظلم و استبداد"


دانلود "اینجا"

«احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون»
آیا مردم گمان کردند همین که بگویند ایمان آوردیم به حال خود رها می‌شوند و در فتنه‌ها آزموده نخواهند شد؟

«و لقد فتنا الذین من قبلهم و لیعلمن الله الذین صدقوا و لیعلمن الکاذبین»
به تحقیق کسانی را که پیش از آنان بودند آزمودیم و خداوند خواهد دانست کسانی را که راست گفتند و خواهد دانست آنانی را که دروغ‌گویانند.

«یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و کونوا مع الصادقین»
ای کسانی که ایمان آورده‌اید از خدا پروا کنید و با راستگویان باشید.

اینک نوبت به وارثان باقری‌ها و باکری‌ها رسیده است. نسل جدیدی که بسیجی نامیده می‌شود امروز در بوته تاریک‌ترین شبهه‌ها و فتنه‌ها قرار دارد. آیا این نسل جدید نیز شبیه به کسانی هستند که جنگ جمل را در رکاب امیرمومنان (ع) مبارزه کردند؟ یا این قیاس‌ها واهی است و کسانی که این‌گونه قیاس می‌کنند بسیج را ماشینی سرکوبگر می‌‌خواهند برای زدن و گرفتن و آزار و حتی قتل انسان‌هایی که تنها جرمشان دعوت به دادگری است؟ چه کسانی جواب این سوال را می‌دانند؟ هویت آن سازمانی که اینک بسیج مستضعفان نامیده می‌شود به راستی چیست؟ دستگاهی بی‌نیت که بفرموده چشمانش را می‌بندد و دست ‌و پای خواهران و برادرانش را می‌شکند، یا نهادی مجهز به عمیق‌ترین بصیرت‌ها که می‌تواند در ظلمانی‌‌ترین شب‌های فتنه راه‌ را از بیراهه‌ تشخیص دهد؟ شب فتنه روز کسانی است که در پاسخ به این پرسش‌ها مردد مانده‌اند....

بسیج چه بود و چه خواهد بود اگر به مسیری که پیش‌رویش گذاشته شده است ادامه دهد؟ آن نیرویی که یک زمان نماینده شجاعت ملت ما بود آیا اینک به کار گرفته شود تا ایرانیان را بترساند؟ کاملا پیداست که آخرین و تازه‌ترین راهبرد اقلیت اقتدارطلب ایجاد هراس در مردم است. آیا لباس‌های مخوف می‌پوشند و ‌در خیابان‌های شهر آرایش‌های نظامی به خود می‌گیرند تا هم‌وطنانشان را مرعوب کنند؟ یا مردم را می‌ترسانند چون خود می‌ترسند؟ یا فرزندان انقلاب را به هفت سال و ده سال و پانزده سال زندان محکوم می‌کنند تا به خود تسلی داده باشند؟ و فکر نمی‌کنند که با این رفتارهای کوته‌بینانه چگونه امنیت ملی کشور را در معرض خطر قرار می‌دهند...

بخشی از بیانیه شماره ۱۵ میرحسین موسوی

1 نظرات:

سيد سبز گفت...

كاش نام تهيه كننده اين كليپ آورده ميشد تا بر دستان سبزش بوسه ميزدم.
اضافه كردن صداي لرزان امام خميني در اين نماهنگ زيبا در اين روزها بسيار پر اهميت و عالي بود.
اين نماهنگ و نشاندن صداي مير حسين و امام راحل در كنار هم نشان داد كه راه جنبش سبز از راه امام جدا نيست.
ما شعار"خامنه اي خميني ديگر است" را به هيچ عنوان قبول نكرديم و نخواهيم كرد. خامنه اي هر روز از آرمان هاي امام دورتر ميشود و هدف سران جنبش سبز علوي بازگشت به خط و سير امام است كه همان آزادي و عدالت است.
به ياد داريم كه امام با روزنامه هايي كه به شدت از ايشان انتقاد ميكردند و حتي به ايشان به نوعي فحش ميدادند با مدارا برخورد ميكردند و به حقوقشان احترام ميگذاشتند.
شبيه چنين برخوردي برخورد آقاي خاتمي با روزنامه -بخوانيد هرزنامه- كيهان بود.
بار ديگر از تهيه كننده اين نماهنگ تشكر ميكنم.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator