۱۳۸۸/۰۹/۱۷

تدابیر امنیتی اطراف میدان انقلاب امروز نیز ادامه داشت!

تدابیر امنیتی اطراف میدان انقلاب امروز نیز ادامه داشت!

نیروی انتظامی و امنیتی مستقر در حاشیه خیابان انقلاب اطراف دانشگاه تهران و خیابان های منتهی به انقلاب همچنان در حال آماده باش هستند.

به گزارش کلمه، در حالی که مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه های تهران روز گذشته برگزار شد امروز نیز تدابیر امنیتی اطراف میدان انقلاب و دانشگاه تهران ادامه دارد.

به گزارش «خبرآنلاین» نیروی انتظامی و امنیتی مستقر در حاشیه خیابان انقلاب اطراف دانشگاه تهران و خیابان های منتهی به انقلاب همچنان در حال آماده باش هستند.

هم اکنون عبور و مرور در این خیابان و پیاده روی های انقلاب در حالت عادی است و تمامی مغازه های حاشیه این خیابان باز هستند.

همچنین شنیده شد امروز درگیری شدیدی بین دانشجویان و برخی که خود را بسیجی اعلام کردند در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران رخ داده است.

موسوی خطاب به لباس شخصیها: من را بکشید، بزنید، تهدید کنید

صبح امروز ۱۷ آذر گروهی از موتورسواران و نیروهای موسوم به لباس شخصی با تجمع در برابر ساختمان فرهنگستان هنر ایران، از خروج میرحسین موسوی جلوگیری کرده بودند.

موسوی در واکنش به افرادی که راه را برای خودروی او بسته بودند، از خودرو پیاده شد و با رفتن به سوی آنها گفت: شما مامور هستید؟!. ماموریت خود را انجام دهید. من را بکشید، بزنید، تهدید کنید.

خبرنگار سایت خبری کلمه می‌گوید که از یک موتورسوار دلیل تجمع آنها را پرسیده و آنها گفته‌اند: ما مامور هستیم که جلوی تردد موسوی را بگیریم.

در ۱۳ آبان هم در جریان تظاهرات مخالفان دولت، نیروهای امنیتی و لباس شخصی با تجمع در برابر ساختمان فرهنگستان هنر، از خروج میرحسین موسوی جلوگیری کرده بودند.

گفتنی است، زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی دیروز، ۱۶ آذر، هنگامی که قصد داشت در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سخنرانی کند، با هجوم گروهی از زنان بسیجی رو به رو شد و هنگام خروج از دانشگاه پس از حمله مهاجمان به او با گاز فلفل، به شدت دچار مشکل تنفسی و پوستی شد.

بنا به آخرین گزارش خبرنگار “کلمه” لباس شخصی های موتور سوار که از دیروز در مقابل فرهنگستان هنر حضور و امروزصبح نیز مانع خروج مهندس موسوی از دفتر کارش شدند مجبور به عقب نشینی از مقابل فرهنگستان هنرشدند.

طبق آخرین خبر مهندس موسوی از محل کار خود در فرهنگستان هنر خارج شده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator