۱۳۸۸/۰۹/۱۷

بادامچیان: حالا احمدی نژاد یک چیزی گفت، شما پیگیرش نباشید!

حالا احمدی نژاد یک چیزی گفت، شما پیگیرش نباشید!


. ادامه راه سبز«ارس»: اسدالله بادامچیان در واکنش به سخنان محمود احمدی‌نژاد در اصفهان در خصوص اینکه آمریکایی‌ها برای جلوگیری از ظهور امام زمان(عج) برنامه دارند، این سخنان را بد ندانست، بلکه خبرنگاران را متهم کرد که چرا از صحبت‌های احمدی‌نژاد سوژه می‌سازند.

این نماینده اصولگرای تهران در پاسخ به سئوال «پارلمان‌نیوز»، که اظهارات محمود احمدی نژاد در اصفهان در خصوص ممانعت امریکا برای ظهور امام زمان و در اختیار داشتن اسنادش توسط احمدی‌نژاد را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت:« این سوء استفاده ها بد است،آقای احمدی‌نژاد یک حرفی زده است اما اینکه این نکته را بگیرد و علم کنید بد است.»

وی در پاسخ به این سئوال که یعنی آن حرفی که زدند بد نیست؟ اما سوال ما در باره آن حرف بد است؟گفت:«این نکته‌گیری‌ها از نظر اخلاقی خیلی زشت است.»

قائم مقام حزب موتلفه ادامه داد:«در اخلاق اسلامی و ادب ایرانی بسیار زشت است که کسی یک حرفی بزند بعد بقیه از آن سوژه درست کنند.»

بادامچیان در پاسخ به این سئوال که از نظر اسلام در مورد امام زمان(عج) اینگونه حرف زدن اشکالی ندارد؟گفت:«شما که فقیه نیستد من هم نیستم؛ اگر کسی درباره امام زمان نظرش را بگوید قصدش مهم است، اگر قصد توهین داشته باشد بله بد است اما اگر قصد توهین نداشته باشد ،نظر بگوید نه چه اشکالی دارد.»

گویا برای آقای بادامچیان معیارهای اخلاق اسلامی و ادب ایرانی شدیدا متغیر با زمان اند.

یادشان هست روزی را که در دوره ریاست جمهوری خاتمی یک دانشجوی گمنام ۲۰ ساله در یک نشریه دانشجویی و در قالب یک داستان نمادین، در مورد امام زمان مطلبی نوشته بود؟ آن روز علم کردن یک حرف، زشت نبود که شما و دوستانتان آن را تبدیل به یک بحران در سطح کشور کردید!؟ ولی امروز که یک آقای ۵۰ ساله (و البته کارشناس ارشد در همه امور) در جایگاه ریاست جمهوری و در یک مراسم رسمی صراحتا ادعایی موهن و بی اساس و مضحک را در مورد امام زمان مطرح میکند، پرسش از آن زشت شده است!!؟

آقای بادامچیان! برای پیشبرد اهداف سیاسی و کسب منافع مادی خودتان لطفا به اخلاق اسلامی و ادب ایرانی متوسل نشوید.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator