۱۳۸۸/۰۹/۲۱

شجونی: اگر آقا لب تر کند خرخره این آقایان را می جویم

شجونی: اگر آقا لب تر کند خرخره این آقایان را می جویم

. جمعی از طلاب تهران نسبت به آنچه که ‌آن را اهانت به ساحت رهبر فقید انقلاب می نامیدند در مدرسه مروی تجمع کردند.

پیشتر قرار بود در مدرسه عالی شهید مطهری این تجمع برگزار شود.این تجمع در حالی برگزار شد که بسیاری از بزرگان از جمله موسسه نشر آثار امام (ره)در صحت قضیه تردید جدی وارد کرده و با محکومیت صدا وسیما این اقدام نادرست خوانده اند.از سوی دیگر برخی از نمایندگان مجلس با شبهه انگیز خواند اقدام رسانه ملی از احتمال سناریو طراحی شده برای کمک به جریان سیاسی خاص و محکوم کردن جنبش سبز سخن گفته اند.

در چنین شرایطی حجت الاسلام شجونی که در تجمع طلاب و علما حضور یافته بود، علت این تجمع را مبارزه با اهانت‌گران به امام خمینی عنوان کردو گفت: احمقانه است که عکس امام خمینی را پاره کرده و روی زمین بیاندازد و یک هزارتومانی هم روی عکس پاره شده بگذارد که یعنی امام مرده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در خیابان کنار جسد مرده مردم پول می‌گذارند، ادامه داد: این که بگویند امام مرده است جای تعامل است چرا که به عقیده من و به عقیده مظلومان و مستضعفان جهان همانگونه که امام حسین زنده است امام خمینی نیز زنده بوده و خواهد ماند.

وی به بیان خاطره‌ای از سفر به کشورهای مصر و لیبی برای تهیه گزارش و ارایه آن به امام خمینی پرداخت و گفت: زمانی که گزارش‌ها را برای امام خمینی آوردم ایشان بسیار خوشحال شده و خندیدند چرا که آن زمان به ایشان عرض کردم هرچند که زمامداران دولت‌های اسلامی خائن بوده و هیچ دینی به اندازه اسلام زمامدار خائن ندارد، اما ملت‌های مسلمان همه با شما هستند .

شجونی با اشاره به سخنان یکی از کاندیدای انتخابات اخیر که اعلام می‌کرد نیروی خودی و غیر خودی وجود ندارد، گفت: آن زمان که حمد و سوره یادمان دادند گفتند خودی و غیر خودی داریم اما آقایان در سخنرانی خود می‌گفتند ما خودی و غیر خودی نداشته و همه خودی هستیم به همین دلیل در سخنرانی‌هایم گفته‌ام اینها حمد و سوره را بلد نیستند چرا که در سوره حمد غیرالمغضوب آمده است.

وی افزود: جوجه مرغ که سر از تخم در می‌آورد خودی و غیر خودی را می‌شناسد و تا گربه می‌بیند فرار می‌کند، جای تعامل است که این اشخاص چرا خودی و غیر خودی را نمی‌شناسند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه یکی از این کاندیداها در پیش از انتخابات اعلام می‌کرد که نظارت استصوابی و حکم حکومتی را کنار گذاشته و گشت ارشاد را جمع خواهد کرد گفت: همه این مسایل در قانون اساسی مشخص شده است و معلوم نیست که چرا این فرد به دنبال اختیارات فرا قانونی بود در حالیکه از جمع کردن گشت ارشاد تنها زنان خیابانی و اراذل اوباش خوشحال می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر هم احمقانه می‌گفت کودکان را اعدام نکنید ، یک بچه حرام لقمه در جاده پاکدشت به ۸ بچه نوجوان تجاوز کرده و بعد اجساد آنان را آتش زده است بعد می گویند اعدام نکنید. این حرف اسرائیل است که می‌گوید ایران حقوق کودکان را رعایت نمی‌کند و آن شخص هم این جملات را نشخوار می‌کند.

شجونی با بیان اینکه باید به این دنیا آشغال توجه نکرد، اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا زمانی که رای آورد گفت پیدا کردن یک سگ برای دخترم در کاخ سفید سخت تر از انتخاب وزیر بازرگانی است .

این عضو جامعه روحانیت ادامه داد: همین اتحادیه اروپا دهن پرکن که خیلی‌ها فریب حرف‌های او را می‌خورند،۸ سال پیش گروهک منافقین را تروریست معرفی کرد اما پنج شش ماه پیش آنها را تروریست ندانست. اگر گروهک منافقین تروریست نیستند پس هندوانه فروش یا سبزی فروش هستند؟

وی تصریح کرد: ما در دنیای چاخان ، بی‌ارزش، بی‌هدف و بی‌شرف زندگی می‌کنیم اما زیر آسمان این دنیا یک کشور است که حرف خدا رسول آن عدالت ، انصاف ، مردم داری و دفاع از مستضعف را بر زبان می‌آورد.

شجونی گفت: تعجب می‌کنم برخی اسم خود را مهندس می‌گذارند ولی هیچ چیزی از مهندس سازی نمی‌دانند. تعجب می‌کنم برخی بر سر خود عمامه می‌گذارند و حرف‌هایی می‌زنند. عقلتان کجاست؟ کتاب نمی‌خوانید؟ شما چه کسانی هستید؟

وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر همسر امام خمینی گفت: در این مراسم زمانی که مقام معظم رهبری را دیدم به ایشان گفتم آرزو می‌کنم تمام کشورهای مسلمان دنیا به عقل خود رجوع کنند و شما رهبر تمام کشورهای اسلامی شوید. ایشان گفتند متشکرم و فورا به اقامه نماز میت رفتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: کشورهای اسلامی ، قرآن ، رمضان ، جمعه و جماعت دارند اما رهبران این کشورها سرشان برای زانوی آمریکایی و انگلیسی هاست.

شجونی به حضور نیروی آمریکایی در عراق و غارت منابع طبیعی و ثروت این کشور اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند در منطقه، خاورمیانه بزرگ بسازند اما به کوری چشمشان خاورمیانه بزرگ ایرانی شیعی تشکیل شده که از لبنان آغاز و تا مرزهای ایران را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه به من گفته‌اند از ذکر اسامی خودداری کنم، ادامه داد: روزنامه امروز نوشته که اوباما گفته مخالفان و معترضان ایرانی را تقدیس می‌کنم ما به او می‌گوییم مال بد بیخ ریش صاحبش. هرچند که اوباما با ما نیست بلکه او با سران اغتشاش است .

شجونی تصریح کرد:همانطور که عبدالله عمر با دستان امیرالمومنین ، امام حسن و امام حسین بیعت نکرد اما با پای حجاج بن یوسف بیعت کرد با صدای بلند می‌گویم هر کس با سید علی بیعت نکند با پای بهائیان ، سلطنت طلبان و اسرائیلی‌ها بیعت می‌کند هرچند که عده‌ای هم این کار را کرده‌اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص نحوه برخورد با سران اغتشاشات گفت: آیا فکر می‌کنید زندان انداختن آنها خوب است؟ خیر. باید به آنها بی‌اعتنایی کرد و در زمانی که در تجمعات حاضر می‌شوند مردم به آنها بگویند مرگ بر منافق و با لنگه کفش زدن کلاه آنها را بیاندازند. این‌ها اگر به زندان بروند به قهرمان تبدیل می شوند .

وی خاطرنشان کرد: دیگر صحبت انتخابات نیست و مساله چیزی دیگری است به همین دلیل سفارش می‌کنم بسیجی‌ها ،‌سپاهی‌ها، روحانیت و مردم کوچه و بازار با چنگ و دندان ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری نگه ‌دارند و به دشمنان جنایتکار این انقلاب می‌گویم اگر آقا لب تر کند خرخره این آقایان را می جویم.

شجونی مسایل هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و گفت: بمب اتمی که آمریکا و روسیه دارد می‌‌تواند ۲۵۰ بار هر چه انسان موجود زنده در این کره خاکی وجود دارد نابود کند بعد آنها می‌خواهند مقابل فعالیت صلح آمیز هسته‌ای ایران را بگیرند.

وی با اشاره به میزان دارایی‌هایش گفت: ماشین ۱۰ میلیونی خود را جایزه می‌دهم به فردی که یک کشور مسلمانی پیدا کند که با آمریکا رابطه دوستی برقرار کرده و موفق شده باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: انقلاب را به بسیج سپاه سپردند و اینها با چنگ و دندان نظام را نگه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کسانی که گوشه نشسته و بیانیه صادر می‌کنند احمق و بی شعور هستند. آنها زمانی که دراین نظام و انقلاب رییس جمهور و وزیر شدند، میلیاردی پول با خود بردند.

شجونی در پایان گفت: امیدوارم این نقشه وطن فروشان ، امام فروشان و شهید فروشان را خدا به گریبان آنها برگرداند.

گفتنی است طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه تهران در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار برخورد با افرادی که آنها را سران فتنه نامیدند، شدند

1 نظرات:

Anonymous گفت...

شب رحلت امام که رسانه میلی رسمی توهین های مقام رسمی کشور به یاران امام و اعمال ایشان که مورد حمایت امام بوده را پخش می کرد کسی از خواب خرگوشی خود برنخواست و نگفت که وا اماما ، شب رحلت امام قطعاً 13 خرداد 68 نبود متاسفانه امام را در شب 13 خرداد 88 به مسلخ بردند اندیشه هایش را رفتارش را یارانش را و فرزندانش را و اینک در آستانه محرم هستیم واقعاً اندیشیده ایم که چه شد که حسین ابن علی ( ع ) در نینوا تنها شد شاید سخنان برخی خطیبان امروز بیانگر آن روزهای تلخ باشد ....

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator