۱۳۸۸/۰۹/۱۷

ویدئوی حمله بسیج به دانشجویان دانشگاه تهران در روز ۱۷ آذر!

حمله امروز (۱۷آذر) بسیج به دانشجویان معترض دانشگاه تهران

. ادامه راه سبز«ارس»: شماری از نیروهای بسیج و لباس شخصی‌ها امروز (۱۷آذر) در دانشگاه تهران به دانشجویان معترض حمله کردند.

شاهدان عینی می‌گویند لباس شخصی‌ها برای مقابله با دانشجویان معترض به زور متوسل شدند و از باتوم و گاز اشک آور استفاده کردند. این در حالی است که خبرگزاری فارس، وابسته به دولت، در گزارشی ادعا کرد که دانشجویان معترض به سوی «دانشجویان انقلابی» گاز اشک آور پرتاب کرده‌اند!!!. دانشجویان دانشگاه تهران قصد داشتند در اعتراض به برخورد خشونت‌بار نیروهای امنیتی و لباس شخصی‌ها با معترضان در روز ۱۶ آذر (روز دانشجو) در دانشکده فنی دانشگاه تهران تجمع کنند.


این ویدیو توسط یک شاهد عینی در درگیری‌های امروز دانشگاه تهران منتشر شد:
شعار امروز دانشجویان دانشگاه تهران: احمدی کم آورده ، شعبون بی‌ مخ آورده


دیروز هزاران دانشجو و مردم معترض در سراسر کشور در روز دانشجو علیه دولت تظاهرات کردند. این تظاهرات‌ها ابتدا از دانشگاه‌های کشور به ویژه در تهران آغاز شد و پس از آن مردم به دانشجویان معترض پیوستند.

صدها نیروی ضدشورش از صبح روز ۱۶ آذر با استقرار در برابر دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر و شریف قصد داشتند از پیوستن مردم به دانشجویان جلوگیری کنند.

تظاهرات ضددولتی در خیابان‌های اطراف دانشگاه‌ها و خیابان‌های اصلی مرکز شهر تهران صحنه درگیری خشونت‌بار نیروهای امنیتی با شمار زیادی از مردم بود.

نیروهای دولتی و شبه نظامیان بسیج برای جلوگیری از تجمع معترضان، بهمراه باتوم و چماق، از تیرهوایی، گاز اشک آور و اسپری گاز فلفل نیز به بخوبی بهره جستند!.

4 نظرات:

Anonymous گفت...

اي گروه حنبش سبز خائن به اين نظام چرا خودتان ضرب و شتم ساختگي درست مي كنيد و به نام مقدس بسيج تمام مي كنيد ديگر بازار شما ها رونق ندارد دست شما و تمامي خائنين به اين نظام منجمله موسوي خاتمي و كروبي رو شده اگر بسيج نبود الان ناموس شما را از كنار تان مي بردند و جلوي چشم شما فيلمهاي اكشن با آنها بازي مي كردند و شما ها نظاره گر بوده ايد هر چند براي شما اينها معنايي ندارد و بي تفاوت از كنارش مي گذريد كمي با خوتان خلوت كنيد و خجالت بكشيد شماها بازيچه دست اعيادي غرب شديد واقعا براي شما ها متاسفم دانشگاه جاي درس خواندن و ياد گرفتن هست نه جاي وحشي گري و دلقك بازي

الله اکبر گفت...

آقای ناشناس

خداوند یک عقلی به شما دهد و یک توانی هم به ما تا بتوانیم آن کله مبارک را از زیر برف در آوریم

Anonymous گفت...

بسیجی عزیز ناموس ما وطن ماست، که شما بسیجیان که از نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه امام هیچ بویی نبرده اید در حال نابودی وطن و ایران زمین هستید، پولهایی که به طور غیر قانونی از کشور خارج می شوند، خلیج فارس قلب ایران زمین که اعراب با سهل انگاری وشاید خیانت رئیس دولت کودتادر حال تعویض نام آن هستندآن وقت شما از خیانت دولت اصلاحات حرف می زنید، شما که موسوی را احمدی نژاد می خوانید و به آرای مردم خیانت می کنید و با نهایت وحشی گری به دانشجویانی که فقط خواستار اجرای قانون اساسی هستند حمله می کنید چگونه می توانید ادامه دهنده راه امام باشید، شما خون شهدا را لگد مال کرده اید، شما نام مقدس بسیج را لگدمال کرده اید، و به قول خودت با ناموس ما فیلم اکشن بازی کرده اید، شما نام ایران را خدشه دار کرده اید، اما جنبش سبز با ظلم و ستم دشمنی دیرینه دارد همانطور که پیامبر اکرم(ص) که رنگ سبز ویژگی ایشان بود با ظلم و ستم به سان آب و آتش بود.

Anonymous گفت...

بسیجی سپاهی این اخرین پیامه جنبش سبز ملی 22 بهمن اماده قیامه

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator