۱۳۸۸/۱۰/۱۳

مسجد قبای شیراز تخلیه شد: آیت الله دستغیب مردم را به آرامش دعوت کردند

مسجد قبای شیراز تخلیه شد و پلمپ شد:
آیت الله دستغیب مردم را به آرامش دعوت کردند

. ادامه راه سبز«ارس»: قرار بود حضرت آیت الله دستغیب امشب با هواپیما تهران را به مقصد شیراز ترک کنند که با ممانعت مسئولین مربوطه ایشان مجبور به برگشت به تهران می شوند.آیت الله دستغیب در تماس تلفنی با اصحاب مسجد و روحانیون ومردم متدین بوسیله موبایل گفتگو کردند. ایشان ضمن توصیه به آرامش فرمودند: اگر مسجد را بر ما بستند به بیابان می رویم ونماز می خوانیم؛ در بخش دیگری از سخنان ایشان مردم را به خروج از مسجد و عدم درگیری با گروههای… دعوت کردند.


توصيه هاي تلفني آيت الله العظمي دستغيب در مورد درگيريها در مسجد قبا

sokhanan_ayatallah_dastgheyb_11_dey.mp3

پس از چند روز تجمع لباس شخصی ها در مسجد قبای شیراز و بازپس گيري آن توسط طلاب و مردم، شورای تامین استان فارس حکم به تعطیلی مسجد قبا را صادر کرد ؛ این حکم در حالی رو به اجرا است که نیروهای امنیتی وبسیجی در آمادگی کامل به سر می برند.

بنابر گزارشات رسيده علی رغم صدور دستور شورای تامین استان فارس برای تخلیه و تعطیلی مسجد مردم حاضر به خارج شدن و ترک مسجد نشده اند. در پی خارج نشدن مردم از مسجد قبا نیروی انتظامی اقدام به قطع آب ، برق،و گاز نموده است.


خارج شدن مردم در پی تماس تلفنی مرجع بزرگوارشان آیت الله دستغیب

در پی تماس آیت الله دستغیب مردم انقلابی وجوانان وروحانیت معظم در حال خروج از مسجد هستند و تا کنون هیچ مورد مشکوکی گزارش نشده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator