۱۳۸۸/۱۰/۱۸

درب دفتر سومین شهید محراب به آتش کشیده شد

درب دفتر سومین شهید محراب به آتش کشیده شد


. ادامه راه سبز«ارس»: بعد از خطبه‌های امروز نماز جمعه یزد، آیت‌الله صدوقی که هیچ اشاره به اهانت‌های صورت گرفته در راهیمایی عاشورائیان در یزد توسط عده قلیلی نکرد، این افراد درب دفتر آیت‌الله صدوقی که دفتر سومین شهید محراب نیز هست را به آتش کشیدند.

کلمه: بعد از ظهر امروز عده‌ای از افراطیون و عوامل خودسر اقدام به آتش زدن در دفتر سومین شهید محراب، شهید آیت‌الله صدوقی و همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد کردند.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، در پی تعلل دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در شناسایی و برخورد با عوامل توهین کننده به حجت الاسلام محمدعلی صدوقی، نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد که در راهپیمایی عاشورائیان در شهر یزد برخی از عوامل خودسر و شناخته شده، این عده امروز دست به عمل افراطی و توهین‌آمیز دیگری کردند.

بعد از خطبه‌های امروز نماز جمعه یزد، آیت‌الله صدوقی که هیچ اشاره به اهانت‌های صورت گرفته در راهیمایی عاشورائیان در یزد توسط عده قلیلی نکرد، این افراد درب دفتر آیت‌الله صدوقی که دفتر سومین شهید محراب نیز هست را به آتش کشیدند.

گفتنی است، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان و دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)مجلس پیش از این در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی خواستار شناسایی، برخورد و جلوگیری از این اقدامات افراطی شده بود.

یاداور می‌شود در هفته‌های اخیر در کشور حملات به نظر سازماندهی شده‌ای توسط افراطیون به بیت آیت‌الله دستغیب، دفتر نصرالله ترابی و همچنین دفتر مرجع بزرگ جهان تشیع، حضرت آیت‌الله العظمی صانعی انجام شده است.

حجت الاسلام محمدعلی صدوقی فرزند سومین شهید محراب آیت الله محمد صدوقی است، او که بعد از رحلت آیت‌الله خاتمی با حکم امام راحل به عنوان نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد منصوب شد و بعد از آن این حکم توسط رهبر معظم انقلاب نیز تمدید شد سوابقی همچون معاونت قوه قضائیه در زمان آیت‌الله موسوی اردبیلی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و معاونت حقوقی و پارلمانی در دولت اول سیدمحمد خاتمی را در کارنامه کاری خود در خدمت به میهن اسلامی داراست.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator