۱۳۸۸/۱۰/۱۷

فاجعه ای فراتر از کهریزک در عشرت آباد؛ شکنجه و کشتار بازداشت شدگان عاشورا در پادگان عشرت آباد

فاجعه ای فراتر از کهریزک در عشرت آباد در حال وقوع است:
شکنجه و کشتار بازداشت شدگان عاشورا در پادگان عشرت آباد


. ادامه راه سبز»ارس«: گزارشات و شنیده هایی که از فردای روز عاشورای خونین نسبت به وضعیت هولناک بازداشت شدگان آنروز که به پادگان عشرت آباد تهران منتقل شده اند به گوش میرسد و حکایت از فاجعه ای بس خونین تر و جنایت کارانه تر در مورد شکنجه و ضرب و شتم و... ناجوانمردانه توسط عوامل سپاه در این بازداشتگاه دارد.

در اینجا توجه همگان را به برخی از این گزارشات جلب می نماییم:

فاجعه ای فراتر از کهریزک در عشرت آباد

سایت بسوی آزادی» اطلاعاتی را که من به شما میدهم در موثق بودنش شکی نکنید . چرا که خبری را که من به شما میدهم واقعیتی است که با چشمان خود ظرف چند روز گذشته شاهد آن بوده ام . و عذاب وجدان باعث شد که سکوت نکنم .

تعدادی از دستگیر شدگان روز عاشورا توسط سپاه و نیروهای بسیج در پادگان عشرت آباد نگهداری میشوند . توجه کنید تعداد آمار ارائه شده دستگیر شدگان توسط نیروی انتظامی جدای این دستگیر شدگان توسط سپاه پاسداران در این بازداشتگاه میباشد . سپاه و بسیج در دستگیریهای عاشورا بصورت خود سر عمل کرده و دستگیرشدگان توسط نیروهای خود را به این پادگان انتقال داده اند.

لازم به ذکر است که تعداد دستگیر شدگان بالای 500 نفر هستند که خانمها را در اتاقهایی جدا و آقایان را در اتاقهایی دیگر در شرایط بسیار بد نگهداری میکنند .

سپاه که مسئولیت این پادگان را در اختیار دارد هنوز قانع نشده که دستگیر شدگان توسط خود را به نیروی انتظامی یا مراجع قضایی بسپارد . و شدیدترین شکنجه ها و اذیت و آزار را علیه این دستگیر شدگان به عنوان محارب به خدا اعمال میکنند تا جایی که دو نفر از این دستگیر شدگان در این بازداشتگاه ظرف 48 ساعت از زمان بازداشت به خاطر شرایط بازداشتگاه و احتمالا ضرب و شتم کشته شدند . و از کشته شدگان احتمالی بعدی من به شخصه دیگر خبری ندارم.

درب این بازداشتگاه حتی با مراجعه و اصرار مسئولین قضایی و انتظامی از سوی سپاه به روی این افراد مسئول جهت بازدید در طی مدتی که خبرهایی از این بازداشتگاه در سایتها پیچید باز نشد .

اوضاع و شرایط در این بازداشتگاه برای بازداشت شدگان بسیار بد است

احتمال وقوع فاجعه ای بسیار فراتر از کهریزک در این بازداشتگاه وجود دارد

پادگان عشرت آباد شده همان كهريزك !

سانی نیوز» بازداشتگاه عشرت آباد گویی روی کهریزک را سفید کرده است . هم میهنان چرا نشسته ايد ؟ زندانهاي مخوف سپاه در ميدان هفت تير ، خيابان دبستان ، پاسداران و بسياري از مكانهاي ديگر در همين شهر به ظاهر آرام هر روز شاهد شكنجه و كشتار شير زنان و مردان ايران است .

آقايان نيروي انتظامي و سپاه ، شمائي كه به ظاهر در كناري نشسته ايد ، آقايان و خانمهاي مجري صدا و سيما ، مجلسي هاي به ظاهر پشتيبان مردم ، والله را شاهد مي گيريم كه تك تك شما نسبت به جنايت و كشتاري كه توسط اين جلادان انجام مي شود مسئوليد . مبادا خيال كنيد كه چون در مشايعت و همراهي اين جلادان نبوده ايد از بار مسنوليتي كه بر عهده شماست آزاديد . فردا در دادگاه مردم ايران و دادگاه عدل الهي چه جوابي داريد .

ما بيش از اين صبر كردن نمي خواهيم ، هر كس كه اطلاعي از اين زندانها و بازداشتگاه ها دارد با اطلاع دادن از مكان آنها ، ما را در نجات دادن جان عزيزانمان ياري كند . اين يك وظيفه ملي است .

هم اکنون در پادگان عشرت آباد بیش از پانصد دستگیر شده در روز عاشورا در وضعیت بسیار نامناسب و دردآوری که تن هر انسانی را میلرزاند در بازداشتگاه این پادگان به سر میبرند . وضعیت نگهداری این دستگیر شدگان به حدی وحشتناک است که دو تن از اجساد این دستگیرشدگان که در این بازداشتگاه جان باختند که یکی از آنها دختر جوانی بود نیمه های شب گذشته از این پادگان به مکانی نامعلوم برده شد . توضیحات بیشتری نمیتوانم بدهم و فقط به خاطر حفظ جان این بازداشت شدگان و نه چیز دیگری این خبر را به آنهایی که کاری از دستشان برای حفظ جان این بازداشت شدگان بر می آید میدهم . و خواهش میکنم که هر کاری که از دستشان بر می آید برای پایان بخشیدن به این وضعیت وحشتناک دربازداشتگاه متروکه پادگان عشرت آباد که اکنون صدها نفر در آنجا بازداشت هستند انجام دهند .

شکنجه و کشتار بازداشت شدگان عاشورا در پادگان عشرت آباد همچنان ادامه دارد.

پیک ایران (عکس آرشیوی میباشد)» این خبر را برای چند سایت دولتی و مراجع مربوطه ارسال کردم که متاسفانه پاسخ دریافت نکردم و خبری نشد برای همین تصمیم گرفتم که آن را برای سایت های خارجی ارسال کنم.

تعدادی از دستگیر شدگان روز یکشنبه خونین عاشورا توسط سپاه و نیروهای بسیج در پادگان عشرت آباد نگهداری میشوند. سپاه و بسیج در دستگیری‌های عاشورا بصورت خودسر عمل کرده و دستگیرشدگان توسط نیروهای خود را به این پادگان انتقال داده اند. لازم به ذکر است که تعداد دستگیرشدگان بالای ۵۰۰ نفر هستند که در شرایط بسیار بد نگهداری می‌شوند. سپاه که مسئولیت این پادگان را در اختیار دارد هنوز قانع نشده که دستگیرشدگان توسط خود را به نیروی انتظامی یا مراجع قضایی بسپارد. و شدیدترین شکنجه ها و اذیت و آزار را علیه این دستگیر شدگان به عنوان محارب به خدا اعمال میکنند تا جایی که دو نفر از این دستگیر شدگان در این بازداشتگاه ظرف ۴۸ ساعت از زمان بازداشت به خاطر شرایط بازداشتگاه و احتمالا ضرب و شتم کشته شدند. و از کشته شدگان احتمالی بعدی خبری در دست نیست.

درب این بازداشتگاه حتی با مراجعه و اصرار مسئولین قضایی و انتظامی از سوی سپاه به روی افراد مسئول جهت بازدید در طی مدتی که خبرهایی از این بازداشتگاه در سایت‌ها پیچید باز نشد. اوضاع و شرایط در این بازداشتگاه برای بازداشت شدگان بسیار بد است احتمال وقوع فاجعه ای بسیار فراتر از کهریزک در این بازداشتگاه وجود دارد.

شکنجه و کشتار بازداشت شدگان عاشورا در پادگان عشرت آباد همچنان ادامه دارد

آژانس ايران خبر» تعدادی از دستگیر شدگان روز عاشورا توسط سپاه و نیروهای بسیج در پادگان عشرت آباد نگهداری میشوند . توجه کنید تعداد آمار ارائه شده دستگیر شدگان توسط نیروی انتظامی جدای این دستگیر شدگان توسط سپاه پاسداران در این بازداشتگاه میباشد . سپاه و بسیج در دستگیریهای عاشورا بصورت خود سر عمل کرده و دستگیرشدگان توسط نیروهای خود را به این پادگان انتقال داده اند. لازم به ذکر است که تعداد دستگیر شدگان بالای 500 نفر هستند که در شرایط بسیار بد نگهداری میکنند . سپاه که مسئولیت این پادگان را در اختیار دارد هنوز قانع نشده که دستگیر شدگان توسط خود را به نیروی انتظامی یا مراجع قضایی بسپارد . و شدیدترین شکنجه ها و اذیت و آزار را علیه این دستگیر شدگان به عنوان محارب به خدا اعمال میکنند تا جایی که دو نفر از این دستگیر شدگان در این بازداشتگاه ظرف 48 ساعت از زمان بازداشت به خاطر شرایط بازداشتگاه و احتمالا ضرب و شتم کشته شدند . و از کشته شدگان احتمالی بعدی من به شخصه دیگر خبری ندارم درب این بازداشتگاه حتی با مراجعه و اصرار مسئولین قضایی و انتظامی از سوی سپاه به روی این افراد مسئول جهت بازدید در طی مدتی که خبرهایی از این بازداشتگاه در سایتها پیچید باز نشد . اوضاع و شرایط در این بازداشتگاه برای بازداشت شدگان بسیار بد است احتمال وقوع فاجعه ای بسیار فراتر از کهریزک در این بازداشتگاه وجود دارد .


1 نظرات:

ناشناس گفت...

آقا اگه ممکنه در هر صفحه از بالاترین قرار بدید تا همه بدونن و ما نباید اجازه بدیم تا کهریزکی دیگر پدید بیاد و روز 12 بهمن به زندانها هم هجوم بیاریم تا زندانیان را آزاد کنیم تعداد زندانیها زیاد هست که اگه اونها هم به مردم بپیوندن دیگه شکی توی پیروزی نیست.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator