۱۳۸۸/۱۰/۱۹

درخواست كوچك از برادران كامنت‌گذار ارزشی!

درخواست كوچك از برادران كامنت‌گذار ارزشی!

. ادامه راه سبز«ارس»: با وجود گذشت یك ماه از فیلتر شدن سایت «آینده»، نهضت كامنت‌گذاری برادران ارزشی همچنان ادامه دارد. و چون این درد مشترکی در میان اکثر سایتها و وبلاگهای فیلتر شده میباشد، لذا ادامه راه سبز «ارس» نیز اقدام به انتشار این مطلب کاملا جدی در بخش طنز تلخ خود مینماید:

به گزارش خبرنگار «آینده»، به دلیل استفاده اكثر مخاطبان آینده از فیلترشكن برای دسترسی به سایت و مشكلات نرم‌افزاری ارسال كامنت از طریق فیلترشكن، پیام‌های زیادی مبنی بر عدم امكان ارسال نظرات دریافت شده است، اما ظاهراً در بعضی نهادها و سازمان‌های خاص كه پیش از این نیز تعدادی از افراد خود را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و حق‌الزحمه و صرفاً به دلیل اخلاص و قصد قربت مأمور كامنت‌گذاری در ذیل مطالب آینده كرده بودند، در مأموریت این افراد تجدیدنظر نكرده و نسبت كامنت‌های سازماندهی شده برادران ارزشی در حجم كلی نظرات بینندگان آینده افزایش یافته است.

البته كامنتهای این عزیزان برای "آینده" مغتنم است و از آنها استفاده هم می‌شود، اما با توجه به آن‌كه این نهادها و سازمان‌های خاص از اینترنت بدون فیلتر استفاده می‌كنند و IP های تكراری آنان ثبت می‌گردد و همچنین عدم خلاقیت برادران كامنت‌گذار در استفاده از ادبیات و واژگان متنوع، اكثر كامنت‌های تولید شده توسط این برادران عملاً غیرقابل استفاده و انتشار می‌باشد.

با این حال مدیریت سایت "آینده" به دلیل آن‌كه از سوی نهادهای نظارتی برای انتشار این نوع كامنت‌ها و از سوی دیگر انتشار كامنت‌های سازماندهی شده مخالف با ضوابط داخلی سایت آینده می‌باشد بدین‌وسیله از كلیه برادران مخلص كامنت‌گذار كه قصد دفاع از دولت و محكوم كردن اغتشاشگران را دارند، مصرانه درخواست می‌كند در صورت تمایل به تولید كامنت‌های سازماندهی شده و متعدد، ظواهر را رعایت كرده و از IP های متفاوت، ادبیات متنوع و مفاهیم مختلف برای تحقق هدف مقدس خود استفاده كنند تا امكان انتشار این نظرات با حفظ ضوابط سایت فراهم شود تا هم مأموریت دوستان انجام شده باشد و هم از حجم تذكرات نهادهای نظراتی كاسته شود.

از سوی دیگر از آن‌جا كه برخی مسئولان فرهنگی در اقدامی كاملاً عادلانه، پس از اقدام علیه سایت «آینده» به خاطر اخبار و مطالب منتشره، اكنون به سراغ كامنت‌های بینندگان رفته‌اند تا از طریق آن‌ها هم بهانه‌ای برای برخورد با سایت «آینده» بیابند، از كلیه بینندگانی كه تمایل دارند نظرات آن‌ها درج شود، درخواست می‌شود استانداردهای بهداشتی لازم را در متن كامنت خود رعایت كرده و ضمن خودداری از هرگونه توهین، حتی‌الامكان از بردن نام اشخاص و ارگان‌ها خودداری كرده و حداكثر از ... استفاده نمایند.

مدیریت سایت "آینده" از همكاری كلیه برادران ارزشی و غیره كمال تشكر را دارد.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

بابا شما واقعا ما رو هدايت کردي
چشم ديگه از دولت حمايت نمي کنيم
راستي عمو سام چقدر ميده
اين احمدي نژاد خسيس نه خودش مي خوره
نه مي ذاره ما بخوريم
همش هم پاشو ميذاره رو دم مهدي هاش هاش
يا فازي هاش هاش يا محي هاش هاش
يا فاطي هاش هاش يا ياسي هاش هاش
يا دائيش يا عموش

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator