۱۳۸۸/۱۰/۱۶

گزارشات ویدئویی از ورزشگاه سنگاپور: شعار مرگ بر دیکتاتور در ورزشگاه طنین انداز شد

گزارشات اوليه از ورزشگاه سنگاپور:
شعار مرگ بر دیکتاتور در ورزشگاه طنین انداز شد

. ادامه راه سبز«ارس»: جرس» ایرانیان حاضر در ورزشگاه سنگاپور که جملگی هوادار جنبش سبز ایرانیان هستند، از دقایقی پیش شعارهایی را علیه دولت کودتا سر دادند.



به گزارش خبرنگار جرس، پلیس از تماشاگران ایرانی که همه نشانه های سبز با خود داشتند خواست تا این نشان ها را "بنا به دستور مقامات مافوق " کنار بگذارند که تماشاگران نیز در برابر این درخواست پلیس فریاد "مرگ بر دیکتاتور" را به زبان انگلیسی سر دادند و پلیس نیز ناچار شد تا از درخواست خود عقب نشینی کند.

گفتنی است هم اینک هواداران جنبش سبز شعارهایی چون "صفایی آزاد باید گردد" در حمایت از صفایی فراهانی می دهند. آنها همچنین شعارهای دیگری همچون "نصرمن الله و فتح القریب مرگ بر این دولت مردم فریب را سر می دهند."

پرچم سبز ایرانیان در سنگاپور هم به اهتزاز درآمد

تماشاگران ایرانی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با سنگاپور همگی از نشان های سبز استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار جرس، تماشاگران ایرانی حاضر در استادیوم سنگاپور با بستن مچ بندهای سبز و یا در دست گرفتن پرچم های سبز حمایت خود را از جنبش سبز ایرانیان به نمایش گذاشتند.

در دست برخی از این تماشاگران تصاویری از صفایی فراهانی و دادکان به چشم می خورد. همچنین هنگامی که یکی از کارمندان صداوسیما در حال فیلمبرداری چهره به چهره از تماشاگران حامی جنبش سبز بود، تماشاگران با سردادن "مزدور برو گم شو" مانع ادامه کار او شدند و پلیس حاضر در استادیوم او را به بیرن ورزشگاه هدایت کرد.

ضمنا همانطور كه بينندگان از سيماي ميلي دولت كوتا مشاهده كردند، از دقيقه 30 كه شعار يا حسين ميرحسين تمامي ورزشگاه را فرا گرفته بود، لذا مسئولين سيماي كودتا مجبور شدند صداي مستقيم ورزشگاه را قطع كنند.

ویدئو: شعارهای ضد دولتی در مسابقهٔ فوتبال ایران و سنگاپور
حمایت پلیس سنگاپور در دور کردن فیلمبردار صدا سیما













0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator