۱۳۸۸/۰۸/۱۰

فساد مالی معاون اول دولت کودتا درحد شهرام جزایری است!

فساد مالی رحیمی درحد شهرام جزایری است!


ادامه راه سبز«ارس»: الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که درباره شکایتش از معاون اول احمدی نژاد
محمدرضا رحیمی و ارائه مدارکی علیه او به مراجع قانونی سخن می گفت، در واکنش به کنایه فرهاد تجری نماینده قصرشیرین که این جمله را گفته بود "دولت را تضعیف نکنید"، چنین گفت: کسی که فساد مالی در حد شهرام جزایری دارد نمی تواند پرچمدار مبارزه با فساد مالی باشد.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، نادران در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا برخی نمایندگان و خود نادران علیه رحیمی به کمیسیون اصل نود مجلس شکایت کرده اند یا نه، با تایید این مطلب افزود: ما از مراجع قانونی مثل قوه قضاییه و مجلس پیگیر شکایت علیه رحیمی هستیم.

وی گفت: اسنادی را که تا امروز درباره رحیمی به دستمان رسیده است به مراجع قانونی ارائه کرده ایم .

خبرنگاری از نادران پرسید: آیا شکایت رحیمی از شما به دستتان رسیده است؟ که وی پاسخ داد: من شکایتی ندیده ایم ولی اگر ایشان شکایت کند استقبال می کنم و خوشحال می شوم ببینم چه مدارکی از من دارد.

نادران با تاکید بر پیگیری شکایت از رحیمی در مراجع قضایی گفت: تلاش می کنیم دولت و احمدی نژاد را از این مخمصه رها کنیم.

خبرنگار دیگری پرسید: آیا درست است که عده ای قصد حکمیت بین شما و آقای رحیمی را دارند؟

نادران پاسخ داد: برخی دوستان در مجلس چنین قصدی دارند ولی من شرط کرده ام تنها در صورتی حاضر به پذیرش حکمیت هستم که اولا بی طرف باشد، ثانیا همه به نتیجه آن پایبند باشند.

درحالی که نادران با خبرنگاران صحبت می کرد فرهاد تجری نماینده قصر شیرین از کنار او رد شد و خطاب به وی گفت: دولت را تضعیف نکن!

نادران که این حرف را شنیده بود در پاسخ به او و در همان جمع خبرنگاران گفت: کسی که فساد مالی در حد شهرام جزایری دارد نمی تواند پرچمدار مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد!

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator