۱۳۸۸/۰۸/۱۶

ثبت است بر جریده عالم ، دوام سبز ما

ثبت است بر جریده عالم ، دوام سبز ما

به نام ایزد مهر


خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمیدهد ، مگر آنکه خود اقدام به تغییر کنند .
سبز شدیم ، جوانه زدیم و سر برافراشتیم ؛ ما بار دیگر متولد شدیم و امروز پویاتر و سبزتر از همیشه ، با نگاهی امیدوارانه به راه سبز امید آینده مان می نگریم .

ما در جای جای ایران جوانه زدیم تا بگوییم هر چند خالقان حماسه ۱۳ آبان امروز در بینمان نیستند ، اما راهشان که مبارزه با استبداد و استکبار بود ، از سراسر ایران شنیده شد و اکسیر حیاتی به رگهای این گیاهان سبز جاری ساخت .

نوای مرگ بر دیکتاتور که نفی کننده راه همه مستکبرین و مستبدین عالم چه در شرق ، چه در غرب و چه در قلب میهن مان ایران باشد ، بود لرزه ای بر اندام فرعونیانی انداخت که با جنایت و ریختن خون پاک جوانان بر راس قدرت قرار گرفتند و پایه های سست حکومتشان را بیش از پیش نمایان ساخت .

همه ما می دانیم که آن کسانی که در ۱۳ آبان ۱۳۸۸ حکم تیراندازی مستقیم به سمت مردم آزادیخواه و عدالت طلب را دادند از جنس همان کسانی هستند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دستور آتش به سمت مردم را صادر کردند و تنها نام و لباسشان تغییر یافته اما منش و شیوه رفتاری آنان همان طاغوت و مطلق گرایی است ، کمیته مشترک ضد خرابکاری آن روز ، امروز با نام کهریزک ها و... فعال است ، بازجویانی که دیروز جوانان میهن را زیر سخت ترین شکنجه های قرار می دادند ، امروز نیز همان جوانان را که امروز بزرگان عرصه مبارزه هستند زیر شکنجه و آزار می نوازند .

اما خطاب به فرعونیان زمان ، به سلطه جویانی که نمی دانند یا خود را به ندانستن زده اند که خون همواره پیروز بر شمشیر است یادآور می شویم بعد از جنایت رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۵۷ تنها صد روز حکومت توان ادامه پیدا کرد و بعد به سقوط تن داد ، و هر حکومتی که این رویه را تکرار کند ، به گواه تاریخ دچار همان سرنوشت شوم سقوط در دریای خشم ملتی می شود که آنها را خس و خاشاک نامیدید.

و امروز به خانواده هایی که عزیزانی در بند دارند ، چه آن قهرمانانی که می شناسیم و نام آشنا هستند ، نظیر محسن میردامادی ، سید مصطفی تاج زاده ، عیسی سحر خیز ، مهندس بهزاد نبوی ، احمد زید آبادی ، محمد ملکی ، سمیه توحیدلو ، فریبا پژوه و زندانیان کمیل سبز و چه آن جوانان آزاده ای که نامی از آنها نمی دانیم مژده می دهیم که همچون قبل این بار نیز در صورتی که حکومت ظلم را تداوم بخشد ، همچون گذشته دربهای زندانها را خواهیم شکست و طاغوتیان نیز مانند پیشینیانشان مجبورند به دامن دوست شرقی شان پناه ببرند و دیری نمی پاید که جنبش سبز ملی به خواسته های خود دست خواهد یافت و در این راه سبز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد . « ای دولت کودتا این آخرین پیام است ، ملت سبز ایران آماده قیام است ».

سعی نکنید که ما را فریب خورده و دست نشانده و... نشان دهید چرا که مردم ما و شما را به خوبی شناخته اند و دست نشاندگی و بردگی بر آنان مشهود است و می دانند وقتی افرادی با چنین پیشینه مفاسد اقتصادی و اخلاقی و جنایی فرماندهی کل بسیج را عهده دار می شوند اعتبار و ارزش آن نهاد چیست و کاربرد آن کجاست ، و می دانند کسی که با خونسردی تیر خشم و کینه بر قلب نداها و سهراب ها ی ما می نشاند ، همان کسی است که سال 78 نیز با جوانان میهن چنین کرد . پس سعی نکنید ملتی را که از خواب برخواسته به زور تخدیر و استحمار به خواب برید و خودتان را هم به خواب نزنید که بد کابوسی در انتظارتان است . پس اگر پذیرفتید و به خواسته های ملی اکثریت پاسخ گفتید و خواسته های این جنبش سبز عملی شد که تعالی و پیشرفت برای این سرزمین را شاهد خواهیم بود ولی در غیر این صورت سرنوشت شما همانی است که برای همه مطلق گرایان تاریخ روی داد . نامه هایی از این دست ، آخرین پیامهایی است که برای شما ارسال می شود ، پس بهوش باشید که صبح صادق نزدیک است .

اینها که میبنی سر انجام کارشان نابودی است و آنچه انجام میدهند بیهوده و باطل است . – قرآن
سید علی صابری

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator