۱۳۸۸/۰۸/۱۱

صفارهرندی از دانشگاه خواجه نصیر هم بیرون انداخته شد + (ویدئو و عکس)

صفارهرندی از دانشگاه خواجه نصیر هم بیرون انداخته شد

ادامه راه سبز«ارس»: سخنرانی صفار هرندی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نا تمام ماند. دانشجویان توسط محافظان وی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. صفار هرندی که هفته گذشته با حضور خود در دانشگاه تهران اعتراض بسیاری از دانشجویان را بر انگیخته بود، روز گذشته (۱۰ آبان) به دانشگاه خواجه نصیر رفت و باز هم مورد اعتراض شدید دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت. دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در حین سخنرانی صفار هرندی در این دانشگاه پشت خود را به او نمودند و سرود یار دبستانی را همخوانی کردند:



لینک دانلود "اینجا"



به گزارش ادوارنیوز، برنامه بسیج دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی که با حضور صفارهرندی در آمفی تئاتر دانشکده برق این دانشگاه در حال برگزاری بود با حضور گسترده ی دانشجویان معترض همراه شد. در ابتدای این برنامه دانشجویانی که نمادهای جنبش سبز و عکس هایی از میرحسین موسوی و مهدی کروبی و زندانیان سیاسی را در دست داشتند همزمان با حضور صفارهرندی در جایگاه سخنران با سر دادن شعار "صلی علی محمد، قاتل فرهنگ آمد" و "ننگ ما، ننگ ما، وزیر فرهنگ ما" و "مرگ بر دیکتاتور" به استقبال وی رفتند. صفار هرندی که سعی میکرد خود را خونسرد نشان دهد موافقت خود را با این شعار بیان کرد و آن را مناسب عطالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت خاتمی دانست و از دانشجویان خواست اجازه دهند او سخنرانی خود را شروع کند.

در ادامه شعار "دروغگو، دروغگو، 63 درصدت کو" تمامی سالن را پر کرد که صفارهرندی در پاسخ به این شعار دروغگو را کسانی دانست که لیست کشتگان را منتشر کرده اند و از اعلام کرد: " 73 نفر کشته ی شما کو؟"

شعار های ممتد دانشجویان در اعتراض به دولت کودتا و انتخابات اخیر مانع از آن میشد که صفارهرندی بتواند سخنرانی خود را پیرامون 13 آبان آغاز نماید و در حالی که تنها صدای اعتراض دانشجویان به گوش میرسید وی شروع به سخنرانی در ارتباط با تسخیر لانه ی جاسوسی توسط دانشجویان خط امام نمود. این سخنان وی با شعار "مرگ بر روسیه " و "دانشجوی خط امام آزاد باید گردد" همراه شد و دانشجویان عکس هایی از محسن میردامادی، عبدالله رمضان زاده ، مصطفی تاجزاده ، احمد زید آبادی و عبدالله مومنی را بالابردند.

پس از مشاهده ی اعتراضات گسترده ی دانشجویان به سخنان صفارهرندی، حراست دانشگاه شروع به فیلم برداری از چهری دانشجویان معترض نمود.که این اقدام حراست با واکنش شدید دانشجویان همراه گردید و آنان با بلند شدن از جای خود و پشت کردن به تریبون فریاد " دوربینت رو خاموش کن" سر دادند. این حرکت دانشجویان تا پایان سخنرانی ادامه داشت و در حالی سخنان خود را ادامه داد که اکثریت افراد حاضر در سالن پشت به تریبون ایستاده و شعار میدادند.


لینک دانلود "اینجا"

همچنین هنگامی که صفارهرندی با سخنانی توهین آمیز دانشجویان را "بی سواد" و "دیکتاتور" میخواند، دانشجویان کفش های خود را به نشانه ی اعتراض بالا بردند که صفار هرندی با اشاره به کفش ها، دانشجویان را "بی ادب" خطاب کرده و به آنان گفت:"به من از قبل خبر داده بودند که یک گونی کفش از خارج به دانشکده وارد شده و شما حتی شجاعت " منتظر الزیدی" را هم ندارید که کفش هایتان را پرتاب کنید." در پاسخ دانشجویان شعار دادند: " برای یک دروغگو، کفش من هم زیاده". جالب آنکه در حرکتی نمایشی از سوی دانشجویان بسیجی به سوی تریبون یک لنگه کفش پرتاب گردید تا با سواستفاده از این حرکت نمادین دانشجویان، از صفارهرندی قهرمان سازی شود.


در همین حال دانشجویان با خواندن سرود یاردبستانی و سر دادن شعار " یا حسین، میرحسین" و " کروبی دستگیر بشه، ایران قیامت می شه" به اعتراضات خود ادامه دادند، که این شعارها مانع از ادامه ی سخنرانی صفارهرندی گردید و وی مجبور شد به ناگاه سخنان خود را پایان داده و توسط محافظانش از در پشتی آمفی تئاتر فراری داده شود. دانشجویان نیز با هجوم به درب خروجی سعی نمودند به صفارهرندی نزدیک شده تا صحبت های خود را به گوش وی برسانند، اما در محوطه ی دانشگاه توسط محافظان وی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و وی با عجله سوار خودروی خود شده و دانشگاه را ترک نمود. دانشجویان که از اقدام خشونت آمیز محافظان وی شوکه شده بودند با تجمع در مقابل سالن شعار " صفار مگه چی دیده، که این همه ترسیده" و " مزدور برو گمشو" را تکرار کرده و منتظر حضور محافظ ضارب وی در جمع دانشجویان و عذرخواهی شدند. در این حال محافظ صفارهرندی که دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، از ترس مواجهه با دانشجویان نزدیک به یک ساعت در محوطه ی پشت آمفی تئاتر مخفی شده و حراست دانشگاه از نزدیک شدن دانشجویان به وی جلوگیری به عمل می آورد.


لینک دانلود "اینجا"

سپس دانشجویان با حضور در مقابل سردر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، شعارهای " ایران شده فلسطین، مردم چرا نشستید" ، " نه شرقی، نه غربی، دولت سبز ملی"، " دیکتاتور، دیکتاتور، این آخرین پیام است، جنبش سبز ایران آماده ی قیام است" و... را سر دادند.





2 نظرات:

Anonymous گفت...

صفار هرندي مردي پاك مخلص وفادار به اين نظام اما شماهاي كه دم از عدالت و آزادي بيان مي زنيد چرا نگذاشتيد حرفهاي صفار تمام شود آيا اين كار شما دموكراسي است آيا كار شماها مقلطه كاري نيست اگر راست مي گوئيد مي نشستيد مثل آدم نه مثل يك حيوان ،گوش به حرفها مي داديد و يكي يكي با صفار مثل قبل به گفتگو مي نشستيد ترسيده بوديد كه صفار دورغگوئيهاي خاتمي ،موسوي و كهر يابو را بر ملا كند طاقت نداشتي اي خاك عالم بر سر اين دموكراسي شما و آزادي بيان شما

Anonymous گفت...

"صفار هرندي مردي پاك مخلص وفادار به اين نظام"!

به روباهه میگن شاهدت کیه؟ میگه حسین بازجو!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator