۱۳۸۸/۰۸/۱۲

ابراهیم نبوی و سیزدهم آبان!

ابراهیم نبوی و سیزدهم آبان!


سیزده آبان (13 Aban): سیزدهمین روز از هشتمین ماه هر سال. روز مبارزه با استکبار جهانی و استبداد داخلی. روز چه کنم؟ (Chekonam,s Day). روز تبعید آیت الله خمینی به عراق که در حال حاضر فرزندان و نوه ها و نتیجه ها و ندیده ها و نبیره های وی ممنوع الوجود می باشند. روز حمله رژیم استبدادی سابق به دانشجویان که این حمله در طول سی سال گذشته هر سال به یک شکل انجام می شود. روز تسخیر سفارت آمریکا توسط گروهی از دانشجویان پیرو خط امام که این دانشجویان در بیست سال گذشته دائما تحت اشغال قرار گرفته و فعلا در زندان می باشند. کاربرد در جمله: " رهبری گفت، سیزده آبان کسی شعار انحرافی ندهد."( شعار انحرافی: هر شعاری علیه من)

روش های جلوگیری از سیزده آبان


روش آنفلوآنزای مرغی: دولت اعلام می کند آنفلوآنزای مرغی آمده است، در نتیجه همه در مراسم حاضر شده و دچار چشم درد و تهوع ناشی از گاز اشک آور می شوند.

روش ریشه کنی از بیخ: استانداری اول اعلام می کند که همه باید مجوز بگیرند، بعد به هیچ کس مجوز نمی دهد، بعد یادش می افتد که این برنامه نیاز به مجوز ندارد، بعد تعدادی دستگیر می شوند.

روش جنبش سبز علوی: دولت رنگ سبز را ممنوع می کند، بعد یادش می افتد که رنگ سبز رنگ مورد احترام خودش است، به همین دلیل سه روز پیش از برگزاری مراسم، یک جنبش تاریخی راه می اندازد و پوشیدن لباس سبز را برای حامیان خودش اجباری و برای مخالفان ممنوع می کند و تعدادی دستگیر می شوند.

روش داد نزن فایده نداره: رهبری همه را تهدید می کند که حق ندارند شعارهای چیز بدهند، ولی چون مردم می دانند حق دارند شعارهای چیز می دهند.

روش سه میلیونی: بسیج حضور همه را ممنوع می کند، بعد تصمیم می گیرد که با سه میلیون نفر به خیابان برود، بعدا سه میلیون از مردم با تعدادی دانش آموز که کیک و ساندیس می خورند مراسم را برگزار می کنند و در نتیجه تعدادی دستگیر می شوند.

روش سفارت روسیه: پلیس برای جلوگیری از تجمع مردم اعلام می کند که سبزها می خواهند به سفارت روسیه حمله کنند، بعد سبزها به جایی حمله نمی کنند، در نتیجه پلیس خودش به سفارت روسیه حمله می کند و سبزها را دستگیر می کند.

روش سفارت انگلیس: بسیج دانشجویی اعلام می کند که بعد از برگزاری مراسم جلوی سفارت آمریکا قصد دارند به سفارت انگلیس حمله کنند، در نتیجه سبزها با خیال راحت کارشان را می کنند و بسیج دانشجویی هم به سفارت انگلیس حمله کرده و توسط نیروی انتظامی سرکوب و تعدادی از سبزها دستگیر می شوند.

روش الدرم بلدرم: راداجا، رئیس پلیس فلانجا اعلام می کند که با هر کسی شعار مشکوک بدهد، همان کاری را می کنیم که روز قدس کردیم، در نتیجه مردم شعار مشکوک می دهند و در هر حال تعدادی از سبزها دستگیر می شوند.

روش جعفرگونزالس: سردار سعید قاسمی با جعفر گونزالس از مبارزان تازه مسلمان شده( نیم ساعت قبل مسلمان شده است) اسپانیایی در مراسم دانشگاه حاضر شده تا برای دانشجویان سخنرانی کنند، بعد یادشان می افتد که باید بروند به خیابان، در نتیجه تعدادی از سبزها دستگیر می شوند.

کرونولوژی سیزده آبان
1342: استبداد داخلی یکی از مراجع شیعه را مجبور به ترک کشور کرد.
1357: استبداد داخلی به دانشگاه حمله کرد و عده ای از دانشجویان را کشت.
1358: گروهی از دانشجویان به سفارت آمریکا حمله کردند و آن را اشغال کردند.
1368: یکی از همان دانشجویانی که به سفارت آمریکا حمله کرده بود زندانی شد، و مراسم 13 آبان باشکوه تمام برگزار شد.
1378: ده نفر از همان دانشجویانی که به سفارت آمریکا حمله کرده بودند زندانی شدند، و مراسم 13 آبان با شکوه تمام برگزار شد.
1388: چهل نفر از همان دانشجویانی که به سفارت آمریکا حمله کرده بودند زندانی شدند، و برگزاری مراسم 13 آبان توسط آنان ممنوع شد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator