۱۳۸۸/۰۷/۲۹

درغگو کم حافظه میشود!، پس چندتا؟

درغگو کم حافظه میشود!، پس چندتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با گذشت بیش از پنج ماه از انتخابات هنوز ارائه آمارهای ضد و نقیض در مورد از دست‌رفتگان ادامه دارد. در زیر مروری بر آمار ارائه شده در مورد حوادث بعد از انتخابات از دیدگاه مسئولان کشوری و نظامی و بنگاه‌های خبری از ابتدا تا کنون خواهیم داشت:

۱. یکی از بنگاه‌های خبری حامی محمود احمدی‌نژاد: "در حالی که آمار کشته و زخمی‌ها و تعداد افراد بازداشت شده به سوژه داغ توهمات(!) ضد انقلاب تبدیل شده است و همه آن‌ها با موضعی هماهنگ اعلام می‌کنند که آمار کشته شدگان بسیار بیشتر از آنچه که جمهوری اسلامی می‌گوید(جمهوری اسلامی چه موقع رسما آمار داده است؟) است اما اعلام نظر مقامات مسئول نشان می‌دهد که در این مورد هم به مانند حادثه کوی دانشگاه سال ۷۸ و ماجرای چند شهید ساختگی(!) آمار واقعی چیزی جدای این شایعات است. بر همین اساس، کشته شدگان قطعی حوادث اخیر نیز ۳۳ نفر(الان شما داری آمار رسمی جمهوری اسلامی را اعلام می‌کنی؟!) هستند که بر خلاف القای رسانه‌های بیگانه که همه آن‌ها را فدایی راه خود معرفی می‌کنند، بیشتر آن‌ها متاسفانه از نیروهای انتظامی، بسیج و تعدادی از معترضین و عابرین عادی بوده‌اند و فقط تعداد انگشت شماری از آن‌ها آشوب‌گر(!) بوده‌اند."

۲. مرتضی تمدن، استاندار تهران، تعداد کشته‌شدگان در حوادث اخیر تهران را ۲۶ نفر اعلام کرد!

۳. محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، تعداد کشته‌شدگان را ۲۹ نفر اعلام کرد! به گفته وی از این تعداد ۱۳ نفر بسیجی، هفت نفر نیروهای مردمی حامی بسیج و ۹ نفر معارضین بوده‌اند! وی افزود: "مقایسه تعداد شهدای بسیجی که حدود ۱۳ نفر بودند و حدود ۶~۷ نفر از نیروهای مردمی عادی که بعضاً سابقه بسیجی داشته و برای کمک به صحنه آمده بودند و به وسیله ایادی دشمنان و منافقین با ترورهای کور به شهادت رسیدند با ۹ نفر کشته نیروهای معارض و عواملی که به مقرهای نظامی حمله و به تخریب اموال عمومی پرداختند، نشان می‌دهد به رغم گستردگی زیاد این فتنه، نیروهای امنیتی و انتظامی نظام و بسیج توجه خاصی به مردم و حفظ جان مردم و ایجاد آرامش و امنیت داشتند و تلفات نیروهای خودی نیز به خاطر توجه ویژه نیروهای امنیتی و بسیج به این مهم بود."!

۴. حسین طائب، فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج: ۷ نفر بسیجی در وقایع اخیر کشته شده‌اند!

۵. عزیزالله رجب‌زاده، رئیس پلیس تهران: با درایت از نظام دفاع کردیم، بدون اینکه یک نفر از آشوبگران را بکشیم!

۶. محمود احمدی‌نژاد، در سفر اخیرش به نیویورک و در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ : "در حوادث پس از انتخابات بعضی از هموطنان کشته شدند، حدود ۳۰ نفر، بیشتر این‌ها هواداران دولت بودند، از مردم عادی بودند، در مغازه یا ماشین خودشان، در حال خرید یا مهمانی رفتن بودند و طرفدار دولت بودند. حتی آقای روح‌الامینی که متاسفانه فرزندشان کشته شد، از دوستان خود من هستند و ما با هم دوست هستیم." (با تشکر از توضیحاتی که در مورد دوستی با پدر شهید روح‌الامینی دادید!)

۷. محمدحسین صفارهرندی، وزیر سابق ارشاد در دولت نهم: "در حوادث بعد از انتخابات ۴۰ نفر کشته شدند که از این تعداد، ۱۰ نفر بسیجی، ۲۰ نفر از مردم عادی و ۱۰ نفر نیز از معترضین بودند که معلوم نیست به دست چه کسانی کشته شده‌اند."!

همانطور که مشاهده می‌کنید نه تنها آمار دقیقی از کشته‌شدگان مردمی از طرف مراجع رسمی اعلام نمی‌شود، بلکه مسولین امر حتی آمار دقیقی از کشته شدگان نیروهای خودی (بسیج) نیز در دست ندارند! در عین حال این آمارهای متعدد از کشته‌شدگان بسیجی در حالی اعلام می‌شود که تا به حال جز یک مورد، یعنی مرحوم کبیری، نام دیگری شنیده نشده است.

زمانی که مسولین اینقدر اسرار دارند که کشته‌شدگان حوادث بعد از انتخابات را از هواداران خود معرفی کنند، در حالی که در روزهای اولیه بعد از انتخابات خود مردم نظاره‌گر واقعیات از نزدیک بودند، چطور می‌توان انتظار داشت که حتی اگر این همه شواهد و مدارک نیز وجود نداشت مردم از این دروغ‌های مکرر و عادی‌شده چشم‌بپوشند و نتایج اعلام شده در مورد انتخابات را صحیح بدانند؟! در حالی‌که نمایندگان کاندیداها اجازه حضور در هنگام تجمیع نداشته‌اند و کسی نمی‌داند که در طی ۱۰ روز تا اعلام آمار دقیق صندوق‌ها چه بر سر آرا آمده است!

وبلاگ متولد ماه آذر

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator