۱۳۸۸/۰۸/۰۱

کودتاگران به کروبی در نمایشگاه مطبوعات حمله کردند

کودتاگران به کروبی در نمایشگاه مطبوعات حمله کردند


ادامه راه سبز«ارس»: لحظاتی پیش شیخ اصلاحات وارد نمایشگاه مطبوعات شد و مورد ضرب و شتم کودتاگران قرار گرفت. در این حمله که توسط عده‌ای چماقدار صورت گرفت، عمامه شیخ از سرش افتاد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، دبیرکل حزب اعتمادملی در میان تشویق هوادارانش و بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم‌اکنون وارد نمایشگاه مطبوعات شده است.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است با ورود کروبی به نمایشگاه‌ صدها نفر از بازدیدکنندگان با تجمع مقابل غرفه خبرگزاری فارس شعار مرگ بر دیکتاتور و بسیجی واقعی همت بود و باکری را سر می‌دهند.

گزارش دیگری حاکی از آن است که حامیان احمدی‌نژاد بعد از دقایقی مقاومت مردم موفق شدند خود را به مهدی کروبی برسانند و به او حمله‌ور شدند، به گزارش شاهدان عینی بر اثر این حمله عمامه کروبی را بر زمین افتاده و قصد ضرب و شتم یار امام را داشتند.

بر اساس اطلاعات دریافتی به دنبال هتک حرمت کروبی، محافظان و همراهان کروبی وی را به خارج از نمایشگاه هدایت کردند تا اغتشاشگران به سوءاستفاده از جنش سبز و حضور کروبی برای ادامه جوسازی‌های خود علیه این حرکت موفق نشوند.

اوج وقاحت فارس نیوز هویدا شد/ توهین شدیداللحن به ساحت روحانیت

فارس نیوز، پایگاه خبری دروغ‌پرداز کودتاچیان در خبری اوج دریدگی و وقاحت کودتاگران را به نمایش گذاشت و به ساحت روحانیت توهین کرد.

این سایت حامی دولت کودتا، در خبری ویژه ضمن دفاع از حمله‌ور شدن چماقداران به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات، عکسی از پرتاب لنگه کفش به سمت این روحانی معظم و شجاع را در حالی که عمامه از سرش انداخته‌اند منتشر کرد. سایت فارس نیوز یکی از ارگان‌های اصلی سازماندهی کودتا و سرکوب‌ها و شکنجه‌های پس از آن در تابستان امسال بود و نویسندگان و دست اندرکاران آن از جمله حامد طالبی به شهادت بسیاری از بازداشت‌شدگان در نقش بازجو و شکنجه‌گر بارها به ایفای نقش پرداخته‌اند

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator